کتاب جامعه شناسان بزرگ عصر تکوین

Fifty Key Sociologists
کد کتاب : 58436
مترجم :
شابک : 978-6006414294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 436
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب جامعه شناسان بزرگ عصر تکوین اثر جان اسکات

جامعه‌شناسان بزرگ عصر تکوین در برگیرندهٔ زندگی، کار، آثار، ایده‌ها و تأثیرات پنجاه تن از مهم‌ترین متفکران این رشته در قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم است. جین آدامز، تئودور آدورنو، گیورگی لوکاچ پیتریم سورکین، ماکس وبر، گئورک زیمل، هربرت مارکوزه، آنتونیو گرامشی و زیگمونت فروید از جمله متفکرانی‌اند که در این کتاب به آنها پرداخته شده است.
از ویژگی‌های متمایز کتاب آن است که هر یک از مدخل‌ها توسط متخصص مربوط به همان متفکر نوشته شده است. ویژگی دیگر آن کتاب‌شناسی هر متفکر و آثاری دربارهٔ او برای مطالعهٔ بیشتر خوانندگان است. ترجمه‌های فارسی نیز به این مجموعه اضافه شده است تا برای دانشجویان و علاقمندان به رشته‌های علوم‌اجتماعی دسترسی به آثار متفکران را تسهیل کند.

کتاب جامعه شناسان بزرگ عصر تکوین

جان اسکات
جان پیتر اسکات (متولد 8 آوریل 1949) یک جامعه شناس انگلیسی است که در زمینه های جامعه شناسی اقتصادی و سیاسی ، طبقه بندی اجتماعی ، تاریخ جامعه شناسی و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی کار می کند. او در حال حاضر مستقل کار می کند و قبلا در دانشگاه های Strathclyde ، Leicester ، Essex و Plymouth کار کرده است. او عضو آکادمی بریتانیا (منتخب 2007) ، عضو انجمن سلطنتی هنرها (منتخب 2005) و عضو آکادمی علوم اجتماعی (منتخب 2003) است. او از سال 1970 عضو انجمن جامعه شناسی بریتانیا بوده است. در سال 2015 رئیس بخش ...
دسته بندی های کتاب جامعه شناسان بزرگ عصر تکوین