کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم

How to Think Like a Roman Emperor
فلسفه رواقی مارکوس اورلیوس
کد کتاب : 58647
مترجم :
شابک : 978-6227124422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم اثر دونالد رابرتسون

مارکوس اورلیوس، امپراتور روم، آخرین فیلسوف مشهور رواقی جهان باستان بود. مدیتیشن ها، مجله شخصی او، تا به امروز به عنوان یکی از محبوب ترین آثار کلاسیک خودیاری و معنوی در تمام دوران باقی مانده است. در کتاب «چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم» ، دونالد رابرتسون، روان درمانگر شناختی، زندگی و فلسفه مارکوس اورلیوس را به طور یکپارچه به هم می‌پیوندد تا یک راهنمای مدرن و قانع‌کننده برای خرد رواقی ارائه کند که افراد بی‌شماری در طول قرن‌ها دنبال می‌کردند تا راهی برای دستیابی به رضایت بیشتر و رسیدن به موفقیت بیشتر شود.
کتاب «چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم» ، خوانندگان را همراه با مارکوس به سفری دگرگون کننده می برد. رابرتسون نشان می‌دهد که مارکوس از آموزه‌های فلسفی و شیوه‌های درمانی برای ایجاد انعطاف‌پذیری عاطفی و تحمل سختی‌های عظیم استفاده می‌کند و خوانندگان را از طریق اعمال روش‌های مشابه در زندگی خود راهنمایی می‌کند.
با ترکیب داستان‌های قابل توجه از زندگی مارکوس با بینش‌هایی از روان‌شناسی مدرن و حکمت پایدار فلسفه او، چگونه مانند یک امپراتور روم فکر کنیم، چهره‌ای انسانی بر رواقی‌گرایی قرار می‌دهد و راهنمای بی‌زمان و ضروری برای رسیدگی به چالش‌های اخلاقی و روان‌شناختی امروزی ارائه می‌دهد.

کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم

دونالد رابرتسون
دونالد جان رابرتسون (متولد 27 دسامبر 1972) روان درمانگر و نویسنده اسکاتلندی است که بیشتر در زمینه های فلسفه رواقی، هیپنوتیزم بالینی، تاب آوری عاطفی و درمان شناختی رفتاری (CBT) فعالیت می کند.رابرتسون در اسکاتلند به دنیا آمد، و در آیر بزرگ شد. وی قبل از گذراندن مدرک کارشناسی ارشد در رشته فلسفه و روان درمانی در مرکز مطالعات روان درمانی دانشگاه شفیلد، فلسفه را در دانشگاه آبردین اسکاتلند تحصیل کرد. وی قبل از مهاجرت به کانادا، جایی که از سال 2013 اقامت دارد، در جنوب انگلیس زندگی می کرد و ابتدا به ع...
دسته بندی های کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم
نکوداشت های کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم
Highly recommended
بسیار توصیه شده
The Stoic

This is a terrific book on Marcus Aurelius and flourishing in the Stoic mode.
این کتاب فوق العاده ای در مورد مارکوس اورلیوس است و در حالت رواقی شکوفا می شود.
Derren Brown

A fascinating history of Aurelius and his beliefs, and an insightful consideration of how they inform the practice of modern mindfulness
تاریخچه شگفت انگیز اورلیوس و باورهای او، و بررسی روشنگرانه از نحوه اطلاع رسانی آنها به تمرین ذهن آگاهی مدرن
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب چگونه مانند یک امپراطور رومی بیندیشیم (لذت متن)