کتاب مگره و بانوی سالخورده

Maigret and the Old Lady
کد کتاب : 58770
مترجم :
شابک : 978-6008967514
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مگره و بانوی سالخورده اثر ژرژ سیمنون

جسدی در یک پیاده رو پیدا می شود. این موریس مارسیا، مالک ساردین، یک رستوران شیک است که توسط روشنفکرهای برجسته جامعه، دنیای هنر و دنیای اموات حمایت می شود.

بازرس لوئیس که در منطقه پیگال کار می کند، یک خبرچین دارد که اغلب از طریق تلفن و بدون پرداخت پول به او در مورد جنایات اطلاع می دهد. به نظر می رسد که مخبر او همه چیز را در مورد قتل می داند.

کتاب "مگره و بانوی سالخورده" یکی از معماهای فوق العاده است که با تعلیقی منحصر بفرد خواننده را مجذوب خود می کند. این کتاب توسط "عباس آگاهی" با فارسی برگردانده شده است. عباس آگاهی در این ترجمه تلاش کرده است لحن و ریتم رویدادی که نویسنده اصلی در کتاب خود ارائه داده است را حفظ کند. این اثر در سال 1400 توسط نشر "موسسه فرهنگی هنری جهان کتاب" روانه بازار کتاب شده است.

کتاب مگره و بانوی سالخورده

ژرژ سیمنون
ژرژ سیمنون، زاده ی فوریه ۱۹۰۳ و درگذشته ی ۴ سپتامبر ۱۹۸۹، نویسنده ی بلژیکی بود. از وی که به خاطر نوشتن رمان های پلیسی شهرت داشت نزدیک به ۵۰۰ رمان و تعداد بسیاری آثار کوتاه منتشر شده است. سیمنون خالق شخصیت کمیسر مگره یکی از سرشناس ترین کارآگاه های ادبیات پلیسی جهان است.ژرژ ژوزف کریستین سیمنون در ۱۳ فوریه سال ۱۹۰۳ در شهر لیژ بلژیک به دنیا آمد. پدرش دزیره در یک شرکت بیمه حسابدار بود.ژرژ در سال های ۱۹۰۸ تا ۱۹۱۴ در مدرسه ی سن آندره به تحصیل پرداخت و با آغاز جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۴ به کالج سن لوی...
قسمت هایی از کتاب مگره و بانوی سالخورده (لذت متن)
او متوجه شده بود که چشمان او به همان اندازه شادابی او باعث شده است که او جوان به نظر برسد. آنها به رنگ آبی بودند که از آسمان سپتامبر بر روی دریا پر رنگ تر بودند و هنوز هم تعجب و حیرت داشتند "