کتاب درکت می کنم

I Feel You
(قدرت شگفت انگیز همدلی زیاد)
کد کتاب : 58774
مترجم :
شابک : 978-6222201876
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب درکت می کنم اثر کریس بیم

«دیگران را قضاوت نکنیم!»
این عبارتی آشناست که بارها در طول زندگی شنیده‌‌ایم و احتمالا باز هم خواهیم شنید؛ اما واقعا چند درصد از ما هیچ‌وقت دیگران را قضاوت نمی‌کنیم؟
اگر واقع‌بین باشیم باید بگوییم این رقم بسیار پایین است! بله، اکثر ما نه‌تنها نمی‌توانیم هرگز دیگران را قضاوت نکنیم، بلکه دائما در حال قضاوت ‌کردن آن‌ها هستیم! گویی قضاوت در ناخودآگاه ما وجود دارد و به بخشی از وجود ما تبدیل شده است. انسان عادی صبح که از خواب برمی‌خیزد تا شب که به خواب می‌رود، با چندین نفر در ارتباط است و در تعامل با آن‌ها ده‌ها یا شاید صدها تحلیل انجام می‌دهد و قضاوت می‌کند. احتمالا در بهترین حالت، انسان عقلایی در مورد مسائل و وقایع پیرامونش، ابتدا اطلاعات را جمع‌آوری و تحلیل می‌کند، سپس با استناد به تحلیل اطلاعاتش قضاوتی می‌کند و بعد تصمیم می‌گیرد. این قضاوت‌ها به‌طور ناخودآگاه شامل انسان‌های پیرامونمان نیز می‌شود.

کتاب درکت می کنم

کریس بیم
کریس بیم نویسنده آمریکایی است. او نویسنده کتابهای غیرداستانی درباره نوجوانان تراجنسیت ، سیستم پرورش ایالات متحده و همدلی ، و همچنین یک رمان بزرگسال و خاطرات کوتاه است.بیم دو سال و نیم معلم داوطلب آکادمی EAGLES بود ، دبیرستانی دولتی سابق برای دانش آموزان دگرباش جنسی در لس آنجلس. او یک دختر خوانده دارد.