کتاب رویکردهای مبارزه با اعتیاد در مجامع آموزشی آمریکا

Approaches to Substance Abuse and Addiction in Education Communities
کد کتاب : 58800
مترجم :
شابک : 978-6001217791
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 495
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رویکردهای مبارزه با اعتیاد در مجامع آموزشی آمریکا اثر جفری روت

این کتاب، دربرگیرنده مقالات و نوشته های تحقیقی درباره چگونگی اجرای برنامه های بازپروری در مراکز آموزشی است. مقدمه این کتاب، با مطرح ساختن بحث ها و مطالب مرتبط با این موضوع و نظریه های ارائه شده درباره آن و همچنین بازتاب اظهارات دانش آموزان و دانشجویانی که در برنامه های بازپروری مشارکت داشته اند، زمینه را هموار می سازد. سه بخش بعدی این کتاب به بازتاب سخنان کسانی اختصاص دارد که اعتیاد خود را ترک کرده اند و دوره بازپروری را سپری می کنند. عناوین این سه بخش عبارت اند از: چگونه بود؟ چگونه به این جا رسیدم؟ و اکنون در چه وضعیتی هستم؟.
به همین علت، هر یک از این سه بخش با بازگو کردن مطالب مطرح شده در جلسات برنامه دوازده قدم آغاز می شوند و در آن ها اظهارات دانشجویان تحت عنوان صدای واقعی در بخش نخست هر بخش گنجانده شده است و...

کتاب رویکردهای مبارزه با اعتیاد در مجامع آموزشی آمریکا

جفری روت
جفری دی روت، روانپزشک اعتیاد و روان درمانگر گروهی در کارهای خصوصی است. او عضو انجمن پزشکی اعتیاد آمریکا (ASAM) و انجمن روان درمانی گروه آمریکایی است. او به مدت 25 سال یک روان درمانگر گروهی بوده است. وی کارگاه هایی در زمینه روان درمانی گروهی به مخاطبین حرفه ای مختلف ، از جمله درمانگران گروهی ، متخصصان درمان اعتیاد ، روانکاوان ، متخصصان کمک کارکنان ، وکلا و قضات ارائه کرده است. او در بسیاری از کنفرانسهای روابط گروهی که توسط موسسه A. K. Rice حمایت می شود ، مدیر ، معاون و مشاور بوده است.
دسته بندی های کتاب رویکردهای مبارزه با اعتیاد در مجامع آموزشی آمریکا