کتاب چون دوستت دارم

Because I love you
کد کتاب : 5881
مترجم : عبدالرسول جعفری ندوشن
آرزو جامعی ندوشن
شابک : 9786007308219
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب چون دوستت دارم اثر گیوم موسو

کتاب چون دوستت دارم ماجرای لیلا، دختری کوچک، است که پنج‌سال پیش در یک مرکز تجاری در شهر لس‌آنجلس ناپدید می‌شود و به همین خاطر پدر و مادرش زندگی خود را می‌بازند. پنج سال بعد، در همان مرکز تجاری، درست سر همان روز و ساعت گم‌شدنش لیلا پیدا می‌شود. او زنده است، اما غرق در سکوتی مبهم... . کسی نمی داند او کجا بوده است و چه بلایی بر سرش آمده است. در تلاش برای یافتن سر نخی از 5 سال گذشته چه چیزهایی قرار است بر ملا شود؟ آیا عاقبت این دختر لب به سخن خواهد گشود یا سکوت سنگین خود را نخواهد شکست؟
گیوم موسو (به فرانسوی: Guillaume Musso) نویسنده ی قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ میلادی در فرانسه متولد شد. او از کودکی به کتاب و نمایش علاقه داشت و خیلی زود شروع به نوشتن کرد. وی در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد و پس از اقامتی چند ماهه به وطنش بازگشت و در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. در سال ۲۰۰۳ وی تصادفی شدید انجام داد که همین تصادف موجب شکل گیری رمان "و بعد" شد که در مورد مردی بود که از مرگ بازگشت. این رمان بیش از یک میلیون فروش در کشور فرانسه داشت و به ۲۳ زبان ترجمه شد. همچنین فیلمی با همین عنوان و برگرفته از این رمان در سال ۲۰۰۹ توسط گیلز بوردوز و با بازی جان مالکوویچ و اوانجلین لیلی ساخته شد. در سال ۲۰۰۹ گیوم موسو دومین نویسنده پرفروش و در سال ۲۰۱۱ سومین نویسنده پرفروش سال فرانسه شد. فروش رمان های موسو به یازده میلیون نسخه و ترجمه به ۳۴ زبان زنده دنیا نیز شده است.
از رمان چون دوستت دارم در سال 2009 فیلمی با همین نام اقتباس شده است.

کتاب چون دوستت دارم

گیوم موسو
گیوم موسو (به فرانسوی: Guillaume Musso) نویسنده قرن بیستم میلادی اهل فرانسه است. گیوم موسو در سال ۱۹۷۴ میلادی در فرانسه متولد شد. او از کودکی به کتاب و نمایش علاقه داشت و خیلی زود شروع به نوشتن کرد. وی در ۱۹ سالگی به آمریکا سفر کرد و پس از اقامتی چند ماهه به وطنش بازگشت و در حالی که در سرش ایده‌های زیادی داشت شروع به نوشتن کرد. در سال 2003 وی تصادفی شدید انجام داد که همین تصادف موجب شکل گیری رمان "و بعد" شد که در مورد مردی بود که از مرگ بازگشت. این رمان بیش از یک میلیون فروش در کشور فران...
قسمت هایی از کتاب چون دوستت دارم (لذت متن)
با این حال، در تقاطع خیابان سی و ششم و خیابان مدیسون ماشین های لیموزین به تعداد قابل توجهی رسیده اند. افرادی که از این ماشین ها پیاده می شوند، به سمت در جنوبی ساختمانی می روند که معماری اش به سبک رنسانس است؛ دفتر مرکزی کتابخانه مورگان، یکی از معتبر ترین رویدادهای فرهنگی نیویورک، که امروز جشن صد سالگی اش برگزار می شود. روی راه پله های بزرگ، مردهایی با لباس رسمی اسموکینگ" و زنانی با | پیراهن هایی فاخر و جواهرات و خزهای قیمتی ایستاده بودند، جمعیت به سمت فضایی با نمای شیشه ای و فلزی می رفت، نمایی که ساختمان را در بر گرفته بود تا آنها موزون و هماهنگ وارد قرن بیست و یک شوند. در طبقه آخر، راهرویی طولانی به اتاقی منتهی می شد که در آن ویترین هایی از کتاب های نفیس و عتیقه به نمایش گذاشته شده بود: یک انجیل از گوتنبرگ، دست نوشته های تذهیب شده قرون وسطی، نقاشیهای رامبرانده، لئوناردو داوینچی و ونگوگ»، نامه های ولتر و انیشتین، و حتی تکه ای از یک سفره کاغذی که روی آن باب دیلن جملاتی از ترانه «بلوین این د وایند» را نوشته بود.