کتاب از طمع تا وحشت

Gierig. Verliebt. Panisch.
شناخت تیپ های شخصیتی در سرمایه گذاری و بورس
کد کتاب : 58826
مترجم :
شابک : 978-9642522989
قطع : رقعی
سال انتشار میلادی : 2014
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب از طمع تا وحشت اثر جسیکا شوارزر

ذهن ما دوست دارد با ما حقه بازی کند. ما همچنین مرتبا در بازار سهام دچار مشکلات ذهنی می شویم. اگر در امتیاز هستیم، می خواهیم این احساس را حفظ کنیم - و خیلی زود بفروشیم. اگر ما در قرمز هستیم، نمی‌خواهیم به آن اعتراف کنیم و تا زمانی که یک منهای کوچک به دهانه بزرگی در سبد تبدیل نشود، در ضرر باقی می‌مانیم. این همان چیزی است که بیشتر مردم احساس می کنند. احساساتی مانند طمع، وحشت، شیفتگی یا نادانی مقصر هستند که بر پول ما نیز تأثیر می گذارد.
جسیکا شوارتزر کتاب "از طمع تا وحشت" (شناخت تیپ های شخصیتی در سرمایه گذاری و بورس ) ، روزنامه‌نگار هندلزبلات در کتاب جدید خود نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اغلب در کدام تله‌های روانی می‌افتند و از چه ابزاری می‌توانند برای محافظت از خود استفاده کنند.

کتاب از طمع تا وحشت

جسیکا شوارزر
بازار سهام اشتیاق بزرگ من است. من می خواهم به خوانندگان و "طرفداران" بهترین پوشش ممکن را در بازارها و سایر موضوعاتی که بر امور شخصی افراد تأثیر می گذارد، ارائه دهم. امیدوارم با کتاب هایم مردم بیشتری را در مورد بازار سهام هیجان زده کنم و فرهنگ حقوق صاحبان سهام آلمان را پیش ببرم.
قسمت هایی از کتاب از طمع تا وحشت (لذت متن)
«عوامل انسانی» کلک های بسیاری برای سرمایه گذاران در آستین دارند. تعجب نکنید اگر بگویم که بزرگ ترین دشمن شما در موضوع سرمایه گذاری همان کسی است که هر روز صبح در آینه او را می بینید! بله درست است: خودتان! چون اجازه می دهید احساساتتان رهبری شما را به دست گیرند. طمع، اعتیاد افراطی به آرامش و سازگاری، ادراک انتخابی، خود فریبی و مهم تر از همه ترس، شاید هم وحشت تکلیف تصمیمات سرمایه گذاری شما را تعیین می کنند. ‎اشتباه نکنید؛ هیچ کس قادر نیست خود را از احساسات و معاملات احساسی مبرا کند، چه بورس کاران حرفه ای، چه سبدگردانان بزرگ، چه مدیران صندوق ها و حتی سرمایه گذاران موفق اسطوره ای مثل وارن بافت و یا جورج سوروس. این ها هم احساساتی می شوند ولی بهتر از بقیه آن را در کنترل خود دارند.