کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز

Day Trading and Swing Trading the Currency Market
استراتژی های تکنیکال و بنیادی برای دریافت سود در حرکت های بازار
  • 10 % تخفیف
    330,000 | 297,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 58835
مترجم :
شابک : ‫‫‭978-6226017374
قطع : وزیری
سال انتشار میلادی : 2008
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز اثر کیتی لین

تنها در چند سال کوتاه، بازار ارز / ارز خارجی (FX) رشد قابل توجهی داشته است. با توجه به اینکه موسسات و افرادی که حجم متوسط روزانه را از مرز 3 تریلیون دلار عبور می‌کنند، فرصت‌های سودآور زیادی در این عرصه وجود دارد - اما فقط در صورتی که بدانید چگونه در آن کار کنید.
به همین دلیل است که کتی لین - مدیر تحقیقات ارز یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان فارکس در جهان - معاملات روز و معاملات نوسان بازار ارز را نسخه دوم ایجاد کرده است. این راهنمای به روز شده که هم برای معامله گر باتجربه و هم برای معامله گر مشتاق نوشته شده است، عناصر اساسی بازار FX را تشریح می کند و آخرین روندها، داده ها و استراتژی هایی را نشان می دهد که همه معامله گران، به ویژه معامله گران روزانه و نوسانی، باید از آن آگاه باشند تا در بازار برتر باشند. این میدان سریع
پس از مقدمه‌ای جذاب در مورد چگونگی تحول بازار ارز در چند سال گذشته و نگاهی به برخی نقاط عطف تاریخی آن، این کتاب به سرعت به دیدگاه‌های مبتکرانه مبادلاتی می‌پردازد که سودآوری شما را در بازار FX امروزی افزایش می‌دهد. صفحه به صفحه با موارد زیر آشنا خواهید شد:
-استراتژی‌های تجاری فنی جدید، که شامل نحوه معامله اخبار، زمان‌بندی موثر چرخش‌های بازار و ثبت تغییرات جدید در شتاب است.
-استراتژی‌های معاملاتی بنیادی اثبات‌شده، که شامل مبادله با قیمت‌های کالا، ابزارهای با درآمد ثابت و نوسانات اختیار معامله است. و همچنین معاملات مبتنی بر مداخله و معاملات کلان رویداد محور
-ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر جفت ارز اصلی - از زمانی که بیشترین فعالیت را دارند تا آنچه که باعث حرکت قیمت آنها می‌شود
-تجارت از طریق شرایط مختلف بازار، ابتدا با نمایه سازی یک محیط معاملاتی و سپس اعمال شاخص های خاص برای آن محیط
و خیلی بیشتر
هم آموزنده و هم در دسترس، نسخه دوم معاملات روزانه و معاملات نوسانی در بازار ارز بسیار فراتر از آن چیزی است که سایر کتاب های معاملات ارزی پوشش می دهند. این پرسشنامه به سوالات مهمی مانند «بیشترین شاخص‌های متحرک بازار برای دلار آمریکا چیست» و «همبستگی‌های ارزی و نحوه استفاده از آن‌ها» می‌پردازد، در حالی که به موضوعاتی مانند «چگونه مانند یک مدیر صندوق تامینی معامله کنیم» می‌پردازد. و "تأثیر فصلی در بازار ارز" که می تواند به شما یک مزیت متمایز در این عرصه رقابتی بدهد.

کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز

کیتی لین
کیتی لین پس از فارغ التحصیلی از مدرسه تجارت استرن دانشگاه نیویورک در سن 18 سالگی، بیش از 13 سال تجربه در بازارهای مالی با تمرکز ویژه بر ارزها دارد. ایشان متولد سال 1980 می باشند.
دسته بندی های کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز
نکوداشت های کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز
The book should be required reading not only for traders new to the foreign exchange markets, but also for seasoned professionals.
خواندن این کتاب نه تنها برای معامله گران تازه وارد به بازار ارز، بلکه برای متخصصان باتجربه نیز باید الزامی باشد.
Farooq Muzammal

Kathy has done a brilliant job with this book.
کتی با این کتاب کار درخشانی انجام داده است.
Francesc Riverola

قسمت هایی از کتاب معامله روزانه و معامله شناور در بازار ارز (لذت متن)
یکی از دلایل اصلی محبوبیت بازار فارکس شرایط ایده آل معامله و تجارت در آن برای معامله گران فعال است. ماهیت ۲۴ ساعته بازار، دسترسی سریع معامله گران را در تمام ساعات روز برای واکنش سریع در برابر تحولات جهانی امکان پذیر می سازد. این ویژگی همچنین انعطاف پذیری بیشتری به معامله گران برای تعیین ساعات معامله خود می دهد. برای شروع معامله نیازی نیست که معامله گران فعال روزانه منتظر باز شدن بازار در ساعت ۹٫۳۰ صبح باشند. تا آن موقع، به احتمال زیاد بازار با شکاف قیمتی بالا یا پایین علیه منافع شما حرکت خواهد کرد مگر اینکه شما برای پیش فروش به شبکه های ارتباطی الکترونیکی (ECN مانند INSTINET دسترسی داشته باشید.