کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی ثروتمند شوید

How to Get Rich Without Winning the Lottery
کد کتاب : 58892
مترجم :
شابک : 978-6009506071
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی ثروتمند شوید اثر کیث شرایتر

در کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت‌آزمایی، ثروتمند شوید، توسط کیت شرایتر، با روش‌هایی ساده برای ثروتمند شدن، بازنشستگی ثروتمندانه و فرصت زندگی کردن آشنا می‌شوید. کتابی که به ظاهر کوچک است ولی اثر عظیمی بر زندگی شما و عزیزانتان خواهد داشت.
تندرستی، شادی و ثروت را می‌توان سه عامل اصلی و ضروری برای داشتن سعادت دانست. کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی، ثروتمند شوید (How to Get Rich Without Winning the Lottery) سعی دارد ایده‌ها و راه‌هایی عملی برای کسب ثروت مالی به خواننده پیشنهاد دهد.
از نظر کیت شرایتر (Keith Schreiter) این کتاب در عین ساده بودن می‌تواند موجب جرقه‌ زدن ایده‌های بیش‌تر و حتی بهتری در ذهن ما شود. یکی از این راه‌ها، استفاده از بازاریابی شبکه‌ای است که چند سالی است در کشور عزیزمان به‌ طور قانونی انجام می‌شود و الحق شرکت‌های خوبی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند. هرچند که این صنعت در ایران در ابتدای راه است و هنوز موانع و مسیر زیادی را در پیش دارد اما می‌توان آینده‌ای روشن را برای آن و فعالانش تصور کرد.
امید است با عنایت مسئولان، نظارت مناسب، تغییرات بهتر در آیین‌نامه‌ها، محصولات و خدمات بهتر و همچنین ورود شرکت‌های مطرح بین‌المللی در این زمینه به ایران و در نتیجه رقابت مفید و بهتر، شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیش‌تر این صنعت در ایران عزیزمان باشیم.
همچنین شما می‌توانید کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی، ثروتمند شوید را به دوستان و عزیزانتان معرفی کنید تا نقشی در موفقیت مالی آتی آن‌ها داشته باشید.

کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی ثروتمند شوید

کیث شرایتر
کیث شرایتر بیش از 20 سال تجربه در بازاریابی شبکه ای و MLM دارد. او به بازاریابان شبکه نشان می دهد که چگونه از سیستم های ساده برای ایجاد یک تجارت پایدار و در حال رشد استفاده کنند.
دسته بندی های کتاب چگونه بدون برنده شدن در بخت آزمایی ثروتمند شوید