کتاب مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز

School of trading in the foreign exchange market
کد کتاب : 58945
شابک : 978-9642522804
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 890
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز اثر احسان حاجی

"مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز" اثری است از "احسان حاجی" که در آن جدیدترین استراتژی‌های معامله‌گری را در سطوح مختلف به خوانندگان آموزش می‎دهد. این استراتژی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که حتی اگر هیچ آشنایی قبلی با این مفاهیم نداشته باشید، همچنان قادر به استفاده از مطالب کتاب هستید و "احسان حاجی" حقیقتا این کتاب را به یک "مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز" تبدیل کرده است. اگر راهی کم ریسک برای روند فروش نسبتا بالا یا خرید نسبتا پایین وجود داشته باشد، معامله‌گر باید چه کار کند؟ بازار پرطرفدار چیست و محیط بازار چطور تعریف می‌شود؟ همه این‌ها پرسش‌هایی است که "احسان حاجی" در "مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز" به آنها پاسخ می‌دهد.
بازار پرطرفدار بازاری است که در آن قیمت به طور کلی در یک جهت حرکت می‌کند. مطمئنا، قیمت ممکن است هرازگاهی برخلاف روند پیش برود، اما نگاه کردن به بازه‌های زمانی طولانی‌تر نشان می‌دهد که این موارد فقط اصلاح بازار بوده‌اند.
با دانستن اینکه در چه محیط بازاری معامله می‌کنیم، می‌توانیم یک استراتژی مبتنی بر روند در یک بازار پرطرفدار یا یک استراتژی محدود را در یک بازار محدود انتخاب کنیم. با دانستن اینکه کدام استراتژی ها مناسب هستند، تشخیص اینکه کدام اندیکاتورها را از جعبه ابزار خود خارج کنید، آسان‌تر خواهید بود.
به عنوان مثال، خطوط روند در بازارهای پرطرفدار مفید هستند در حالی که نقاط محوری، سطوح حمایت و مقاومت، زمانی که بازار در نوسان است مناسبند. قبل از شناسایی آن فرصت‌ها، باید بتوانید محیط معاملاتی را تعیین کنید و این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چطور این کار را بکنید.

کتاب مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز

قسمت هایی از کتاب مدرسه معامله گری در بازار جهانی ارز (لذت متن)
در این کتاب فصل هایی از مهد کودک تا فارغ التحصیلی از دانشگاه نامگذاری شده است. سعی بر آن بوده تا کار را از مفاهیم ابتدایی شروع کرده و نهایتا با عنوان کردن مطالب کاملا تکنیکی و حرفه ای بازار، تمامی ابعاد و زوایای این حوزه را مطرح و خواننده را در یک فرایند مشخص و با حفظ سلسله مراتب تا تبدیل شدن به یک متخصص بازار جهانی همراهی کند.