کتاب می خوایم یه خرس شکار کنیم

We're going on a bear hunt
کد کتاب : 59032
مترجم :
شابک : 978-6001214714
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب می خوایم یه خرس شکار کنیم اثر مایکل روزن

این کلاسیک برنده جایزه از مایکل روزن و هلن آکسنبری که بیش از 30 سال مورد محبوبیت قرار گرفته است، شادی های یک بعد از ظهر را در خارج از منزل با خانواده جشن می گیرد.

ما به شکار خرس می رویم. ما یک خرس بزرگ را می گیریم.

تو هم میای؟ به پدر و چهار فرزند خردسالش بپیوندید که از زمینی با علف‌های بلند و مواج عبور می‌کنند، از رودخانه‌ای عمیق و سرد عبور می‌کنند، در گل و لای باتلاقی مبارزه می‌کنند، راه خود را از میان جنگلی بزرگ و تاریک پیدا می‌کنند، در میان طوفان برفی می‌جنگند و وارد می‌شوند. بالاخره وارد یک غار باریک و تاریک شوید. در آنجا چه خواهند یافت؟ برای فهمیدن باید ادامه مطلب را بخوانید!

بیش از سی سال است که خوانندگان به سرعت از طریق این کتاب می‌چرخند و می‌چرخند. اکنون طرفداران این داستان جاودانه از مایکل روزن و هلن آکسنبری می تواند کمک کند تا کودکان زمان را غنیمت بشمارند و آن را به افراد محبوب زندگی شان به اشتراک بگذارند.

کتاب می خوایم یه خرس شکار کنیم

مایکل روزن
مایکل وین روزن (زاده 7 مه 1946) نویسنده و شاعر کودک انگلیسی است که 140 کتاب نوشته است. او از ژوئن 2007 تا ژوئن 2009 به عنوان برنده جایزه کودکان خدمت کرد. او همچنین مجری تلویزیون و ستون نویس سیاسی بوده است.
قسمت هایی از کتاب می خوایم یه خرس شکار کنیم (لذت متن)
داریم می ریم چه کار کنیم؟ / می ریم یه خرس شکار کنیم/ هوا خوبه، آفتابیه / چه آسمانی! آبیه / شجاعیم و ترس نداریم / چون همه اهل شکاریم / وای چه علف هایی! ببین / قد کشیده روی زمین / نه می شه از زیرش خزید / نه می شه از بالاش پرید / باید که از توشون بریم / لای علف ها گم نشیم! و...