کتاب نوجوانان قهرمان

Kids with Courage
(براساس داستان های واقعی)
کد کتاب : 59100
مترجم :
شابک : 978-9643898403
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نوجوانان قهرمان اثر باربارا لوئیس

وقتی صحبت از «قهرمان» به میان می آید همه فردی را تصور می کنند که از کودکی صفات برجسته و منحصر به فردی داشته ، به خوبی پرورش یافته و از ابتدا کارهای فوق‌العاده‌ای می‌کرده است .
در این کتاب با افراد بسیار معمولی آشنا می شویم که فداکاری­های خارق العاده­ای انجام داده‌اند . این کتاب شرح ماجراهای واقعی نوجوانانی است که با شکیبایی و شجاعت و صداقت توانسته‌اند، به گونه‌ای متفاوت، از دوره‌های سخت زندگی عبور کنند و سربلند باشند؛ چه آن‌ها که زنده اند و چه آن‌ها که جانشان را برای سربلندی و قهرمانیشان از دست داده‌اند.
امیدواریم خواندن این ماجراها ، ما را به این باور برساند که همة انسان‌ها هم می توانند به طور شگفت انگیزی در بهبود زندگی جامعه موثر باشند .

کتاب نوجوانان قهرمان

باربارا لوئیس
باربارا لوئیس (Barbara A. Lewis) نویسنده و مربی برنده جایزه ملی است که به کودکان می آموزد چگونه فکر کنند و مشکلات واقعی را حل کنند. دانش آموزان وی در مدرسه ابتدایی جکسون در سالت لیک سیتی ، یوتا ، پاکسازی زباله های خطرناک را آغاز کردند ، پیاده روها را بهبود بخشیدند ، هزاران درخت کاشتند و با جنایت مبارزه کردند. آنها چندین قانون ایالتی و اصلاح قانون ملی را تحریک و تحت فشار قرار دادند و 10 جایزه ملی از جمله دو جایزه جوانان محیط زیست رئیس جمهور ، جایزه روز درختکاری ، جایزه آمریکا تجدید ، و تعهد و ...