کتاب معاملات روزانه برای زندگی

How to Day Trade for a Living
یک راهنما برای تاکتیک ها و ابزارهای معامله و نوسان گیری روزانه، مدیریت پول، انضباط و روانشناسی معامله
کد کتاب : 59216
مترجم :
شابک : 978-6226017978
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 148
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب معاملات روزانه برای زندگی اثر اندرو عزیز

در این کتاب، اصول معاملات روزانه را شرح می‌دهم، توضیح می‌دهم که چگونه تجارت روزانه با دیگر سبک‌های معاملات و سرمایه‌گذاری متفاوت است، و استراتژی‌های معاملاتی مهمی را که بسیاری از معامله‌گران هر روز از آن استفاده می‌کنند، توضیح می‌دهم. من کتاب را کوتاه نگه داشته ام تا بتوانید در واقع خواندن آن را تمام کنید و تا وسط آن خسته نشوید.
برای معامله گران مبتدی، این کتاب به شما درک درستی از اینکه از کجا شروع کنید، چگونه شروع کنید، از معاملات روزانه چه انتظاراتی داشته باشید و چگونه استراتژی خود را توسعه دهید، به شما می دهد. با این حال، خواندن این کتاب شما را به یک معامله گر سودآور تبدیل نمی کند. سود در معاملات با خواندن یک یا دو کتاب یا مرور آنلاین به دست نمی آید. با تمرین، ابزار و نرم افزار مناسب و آموزش مداوم مناسب همراه است.
معامله گران متوسط ممکن است از مرور کلی کتاب درباره برخی از استراتژی های کلاسیک که اکثر معامله گران خرده فروشی به طور منظم با موفقیت ثابت استفاده می کنند، بهره مند شوند. اگر فکر می کنید فراتر از مرحله یک معامله گر مبتدی هستید، ممکن است بخواهید از فصل 7 برای مروری بر مهم ترین استراتژی های معاملاتی روز شروع به خواندن کنید:
تجارت روزانه قمار یا سرگرمی نیست. باید خیلی خیلی جدی به معامله گری بپردازید. به این ترتیب، من زود از خواب بیدار می شوم، برای دویدن می روم، دوش می گیرم، لباس می پوشم، صبحانه می خورم، و قبل از باز شدن بازارها در نیویورک، ایستگاه معاملاتم را روشن می کنم. من بیدار هستم. من هوشیارم وقتی می نشینم و شروع به کار روی لیست سهامی می کنم که آن روز تماشا خواهم کرد، انگیزه دارم. این روال صبحگاهی به آمادگی ذهنی من برای ورود به بازار کمک زیادی کرد. روتین شما هر چه که باشد، شروع صبح به روشی مشابه سودهای ارزشمندی را به همراه خواهد داشت.

کتاب معاملات روزانه برای زندگی

اندرو عزیز
اندرو عزیز یک تاجر کانادایی و عضو رسمی شورای فوربس است. او به مدت 4 سال متوالی از سال 2016 تا 2020 به عنوان یکی از 100 نویسنده برتر پرفروش در کتاب آمازون در رده "کسب و کار و امور مالی" قرار گرفته است.