کتاب پرایس اکشن محدوده های معامله

Trading Price Action Trading Ranges
  • 10 % تخفیف
    610,000 | 549,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 59223
مترجم :
شابک : 978-6226017671
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 672
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پرایس اکشن محدوده های معامله اثر ال بروکس

نویسنده آل بروکس، نویسنده تحلیل تکنیکال در مجله فیوچرز و یک معامله گر مستقل به مدت بیست و پنج سال، در طول زندگی حرفه ای خود راهی برای کسب سودهای ثابت بدون توجه به جهت بازار یا شرایط اقتصادی پیدا کرده است. و اکنون، بروکس با مجموعه سه کتاب جدید خود - که بر نحوه استفاده از پرایس برای معامله در بازارها تمرکز دارد - شما را گام به گام در کل فرآیند راهنمایی می کند.
برای اینکه روش شناسی خود را در چشم انداز قرار دهد، بروکس مجموعه ای ضروری از اصول و روندهای مربوط به قیمت را در اولین کتاب از این مجموعه، پرایس اکشن روندها، بررسی کرد. اکنون، در این کتاب دوم، پرایس اکشن محدوده های معامله، او بینش‌های مهمی در مورد محدوده‌های معاملات، شکست‌ها، مدیریت سفارش و ریاضیات معامله ارائه می‌دهد.
صفحه به صفحه، بروکس به طرز ماهرانه‌ای به نحوه شناسایی و سود بردن از محدوده‌های معاملاتی – که اکثر بازارها در اکثر مواقع در آن هستند – با استفاده از تحلیل تکنیکال پرایس اکشن می‌پردازد. در طول مسیر، او برخی از مهم ترین جنبه های این رویکرد را بررسی می کند، از جمله شکست های معاملاتی، درک حمایت و مقاومت، و گرفتن آگاهانه ترین تصمیمات ممکن برای ورود و خروج. در سراسر کتاب، بروکس در درجه اول بر روی نمودارهای شمعی 5 دقیقه ای تمرکز می کند - برای نشان دادن اصول اولیه، اما همچنین نمودارهای روزانه و هفتگی را مورد بحث قرار می دهد. بروکس همچنین توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان از پرایس اکشن به عنوان مبنایی برای معاملات سهام، فارکس، اوراق بها دار و غیره استفاده کرد.

کتاب پرایس اکشن محدوده های معامله

ال بروکس
ال بروکس یکی از همکاران تحلیل تکنیکال مجله Futures و یک معامله گر مستقل روزانه است. او بیست سال پیش با تغییر حرفه از چشم پزشکی به تجارت، به موفقیت و سودآوری مداوم به عنوان یک معامله گر رسید.
نکوداشت های کتاب پرایس اکشن محدوده های معامله
Al Brooks has written a book every day trader should read.
ال کتابی نوشته است که یک تاجر باید حتما آن را بخواند.
Noble DraKoln

A great trader once told me that success was a function of focused energy. This mantra is proven by Al Brooks, who left a thriving ophthalmology practice to become a day trader.
یک معامله گر بزرگ یک بار به من گفت که موفقیت تابع انرژی متمرکز است. این مانترا توسط آل بروکس ثابت شده است، که یک چشم پزشکی پر رونق را ترک کرد تا به یک تاجر تبدیل شود.
Ginger Szala

قسمت هایی از کتاب پرایس اکشن محدوده های معامله (لذت متن)