کتاب پرایس اکشن روندها

Trading Price Action Trends
  • 10 % تخفیف
    450,000 | 405,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 59229
مترجم :
شابک : 978-6226017558
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 500
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب پرایس اکشن روندها اثر ال بروکس

راهنمای عملی برای سود بردن از روند معاملات صنعتی
کلید موفقیت یک معامله گر، یافتن سیستمی است که کار کند و به آن پایبند باشد. نویسنده ال بروکس همین کار را کرده است. با ساده کردن سیستم معاملاتی خود ، او راهی برای کسب سود بدون توجه به جهت بازار یا شرایط اقتصادی پیدا کرده است. اولین کتاب او، Reading Price Charts Bar by Bar، بررسی آموزنده‌ای از سیستم او ارائه کرد، اما به او اجازه نداد که وارد اصول واقعی این رویکرد شود. اکنون، با این سری جدید از کتاب ها، بروکس شما را گام به گام در کل فرآیند هدایت می کند.
این سه سری کتاب با تقسیم کردن سیستم معاملاتی او به ساده‌ترین بخش‌هایش: پیگی‌بک نهادی یا معاملات روند (موضوع این کتاب خاص در این سری)، محدوده‌های معاملاتی، و انتقال‌ها یا معکوس‌ها، دسترسی به روش‌شناسی موفق بروکس را فراهم می‌کند. این کتاب به تفصیل توضیح می‌دهد که میله‌های جداگانه و ترکیبی از میله‌های نمودار می‌توانند به معامله‌گر در مورد آنچه موسسات انجام می‌دهند، بگویند. این بسیار مهم است، زیرا کلید کسب درآمد در معاملات غیر ممکن است و شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید مگر اینکه درک کنید نمودارها در مورد رفتار آنها به شما چه می‌گویند. این کتاب به شما این امکان را می دهد که ببینید چه نوع روندی در حال گسترش است، بنابراین می توانید از تکنیک هایی که مختص آن نوع روند هستند برای انجام معاملات مناسب استفاده کنید.
کتاب پرایس اکشن روندها:

-در مورد چگونگی سود بردن از روند معاملات نهادی با استفاده از تحلیل تکنیکال بحث می کند
-یک رویکرد تجاری دقیق و اصلی را که در طول حرفه ی موفق نویسنده به عنوان یک معامله گر مستقل ایجاد شده است، تشریح می کند
اگر می‌خواهید بیشترین استفاده را از زمان خود در بازارهای امروزی داشته باشید، بینش‌های معاملاتی موجود در کتاب پرایس اکشن روندها به شما در دستیابی به این هدف کمک می‌کند.

کتاب پرایس اکشن روندها

ال بروکس
ال بروکس یکی از همکاران تحلیل تکنیکال مجله Futures و یک معامله گر مستقل روزانه است. او بیست سال پیش با تغییر حرفه از چشم پزشکی به تجارت، به موفقیت و سودآوری مداوم به عنوان یک معامله گر رسید.
نکوداشت های کتاب پرایس اکشن روندها
Al Brooks has written a book every day trader should read.
آل بروکس کتابی نوشته است که یک تاجر باید حتما بخواند.
Noble DraKoln

Al's book is no quick read, but an in depth roadmap on how he trades today's volatile markets, complete with detailed strategies, real-life examples, and hard knocks advice.
کتاب آل به سرعت خوانده نمی شود، بلکه نقشه راه عمیقی در مورد نحوه معامله او با بازارهای پرنوسان امروزی است که با استراتژی های دقیق، مثال های واقعی، و توصیه های سخت گیرانه کامل شده است.
Ginger Szala

قسمت هایی از کتاب پرایس اکشن روندها (لذت متن)