کتاب اصول روابط

Relationships
آنچه هر رهبری باید بداند
کد کتاب : 59234
مترجم :
شابک : ‌‌978-9643285746
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اصول روابط اثر جان سی ماکسول

رهبری عالی بر پایه روابط عالی بنا شده است. اجازه دهید جان سی. ماکسول به شما نشان دهد که چرا روابط چسبی است که تیم های موفق را کنار هم نگه می دارد.

رهبری تلاشی است که رابطه فشرده ای دارد. اگر مهارت های مردمی شما قوی نباشد، رهبری شما نیز قوی نخواهد بود. نویسنده پرفروش و کارشناس رهبری، جان سی. ماکسول می‌داند که اگر مردم شما را دنبال نمی‌کنند، شما واقعا پیشرو نیستید.

در اصول روابط ، ماکسول اصول آزمایش شده زمان را برای ایجاد روابط سالم با دیگران در داخل و خارج از سازمان شما ارائه می دهد، مانند:

-اصول مشترک در همه روابط خوب
-چگونه با دانستن پنج چیز مشترک در افراد ایجاد انگیزه کنیم؟
-چگونه یک ارتباط پایدار با افراد تیم خود ایجاد کنید
-چرا مهارت های گوش دادن می تواند بهترین دوست یک رهبر باشد؟
-عامل مهمی که پایه و اساس همه روابط خوب را ایجاد می کند
-مهمترین رابطه برای موفقیت هر فردی
تقریبا هر کاری که انجام می دهید به کار گروهی بستگی دارد. صرف نظر از نقش یا موقعیتی که در هر جامعه یا سازمانی دارید، با افراد دیگر درگیر خواهید شد.

برنده شدن در هر زمینه ای از زندگی از پیروزی با مردم ناشی می شود. مهارت های رهبری و زمینه های زندگی خود را با کتاب اصول روابط بهبود بخشید!

کتاب اصول روابط

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
قسمت هایی از کتاب اصول روابط (لذت متن)
مراعات اصول در امور به ظاهر کوچک و بی اهمیت نقش بسیار مهمی در حفظ یکرنگی و صداقت ایفا می کند. خیلی از مردم برداشت نادرست از این موضوع دارند. آن ها فکر می کنند می توانند در کارها و مسئولیت های کوچک هرطور خواستند رفتار کنند، و تا زمانی که مشکل و مسئله ی محسوسی ایجاد نشده به این روش ادامه دهند. در حالی که اصول اخلاقی چنین اجازه ای نمی دهند. حتی یک دروغ مصلحتی کوچک ذاتا یک دروغ است. دزدی، دزدی است و فرقی نمی کند کسی یک دلار دزدی کند یا هزار دلار یا یک میلیون دلار. انسانی که صداقت دارد خود را در مقابل شخصیت افراد متعهد می داند، نه منافع شخصی. نسبت به انسان ها حساسیت نشان می دهد، نه ابزارها. به دنبال ارائه خدمات است، نه کسب قدرت. مراعات اصول و قواعد را ترجیح می دهد، نه آسایش و راحتی. و آینده نگری دارد و آینده برایش مهم تر از هم اکنون است.