کتاب ورای حصارها

The best american short stories
بهترین داستان های کوتاه معاصر آمریکایی
کد کتاب : 59444
مترجم :
شابک : 978-6227562712
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ورای حصارها اثر آلیس سبالد

داستان‌های این کتاب به موضوعات زندگی مدرن می‌پردازند و برخی از آن‌ها تخیلی و بعضی دیگر واقعی هستند. داستان‌ها مضامین مختلفی دارند و در آن‌ها به موضوعات اجتماعی و مسایلی مانند بدی‌های انسان‌ها به یکدیگر، شانس و حتی طوفان‌های هولناک سال‌های اخیر پرداخته شده است.
کتاب از پنج داستان کوتاه تشکیل شده که «فرماندار ابله»، «برداشت امروز»، «خیمه» و «میز یادبود» عناوین برخی از این آثارند. این مجموعه قرار است در دو جلد دیگر هم ادامه پیدا کند که ترجمه جلد دوم به پایان رسیده است. سبالد این داستان‌ها را از میان شاهکارهای داستان کوتاه برگزیده که نویسندگان آن‌ها در ایران شناخته شده نیستند.
این کتاب از داستان‌های کوتاهی تشکیل شده که در سال 2009 در یک مجموعه گردآوری شدند، در حالی که تمام آن‌ها پیش‌تر در نشریات مختلفی مانند نیویورکر به چاپ رسیده بودند. در این مجموعه داستان‌هایی با موضوعات، سبک‌های نگارشی، زاویه‌های دید و ژانرهای متفاوتی دیده می‌شود.


کتاب ورای حصارها

آلیس سبالد
آلیس سبالد، زاده ی ۶ سپتامبر ۱۹۶۳، نویسنده ی آمریکایی است. او با دومین رمان خود به نام استخوان های دوست داشتنی (۲۰۰۲) به شهرت رسید. دو رمان دیگر او، خوش شانس (۱۹۹۹) و ماه نیمه تمام (۲۰۰۷) نام دارند.او در نخستین سال تحصیل در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی در راهروی آمفی تئاتر، به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم و تجاوز جنسی قرار گرفت. سبالد در شغل های مختلفی مشغول به کار بود و مدتی برای روزنامه های نیویورک تایمز و شیکاگو تریبیون مقاله می نوشت. او در سال ۱۹۹۹، نخستین رمان خود به نام خوش شانس را منتشر ساخ...
قسمت هایی از کتاب ورای حصارها (لذت متن)
اینک که این یادداشت را می نویسم، مردم این دنیای بزرگ در بدترین وضعیت اقتصادی به سر می برند. گرفتاری های اقتصادی از یک سو و پیشرفت روزافزون فناوری از سوی دیگر، دست به دست هم داده اند تا کودک خلاق درون ما و فرزندان مان ناپروده و خام رها شود و خود ما نیز از لذت درک احساس واقعی افراد در وضعیت های مختلف بی بهره بمانیم.