کتاب من-کودک-من

Reclaiming and Healing Your Inner Child
(خودشناسی به کمک احیاء رشد و بالندگی کودک درون)،
کد کتاب : 59462
مترجم : داود محب علی
شابک : 978-9644043963
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 504
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب من-کودک-من اثر جان برادشاو

آیا از نظر ظاهری موفق هستید اما در باطن احساس می کنید یک بچه هستید؟ آیا آرزو دارید پدر و مادری دوست داشتنی باشید اما اغلب به روش های آزاردهنده «آن را از دست می دهید»؟ آیا هوس صمیمیت می کنید اما گاهی فکر می کنید که آیا ارزش مبارزه را دارد؟ یا آیا شما گرفتار احساسات مبهم دائمی اضطراب یا افسردگی هستید؟
اگر هر یک از اینها آشنا به نظر می رسد، ممکن است اثرات مخفی اما مخرب دوران کودکی باشد - حامل یک "کودک درونی زخمی" که در حال فریاد زدن برای توجه و شفا است.
در این کتاب «من-کودک-من» ، جان برادشاو نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم یاد بگیریم که آن کودک درونی را تربیت کنیم و در اصل به خود والدین خوبی که نیاز داشتیم و آرزویش را داشتیم ارائه دهیم. از طریق یک فرآیند گام به گام کاوش در کارهای ناتمام هر مرحله رشد، می‌توانیم از قوانین و نقش‌های مخرب خانواده جدا شویم و خود را آزاد کنیم تا در زمان حال مسئولانه زندگی کنیم. برادشاو می گوید، پس از آن، کودک درونی شفا یافته به منبع نشاط تبدیل می شود و ما را قادر می سازد تا شادی و انرژی جدیدی در زندگی پیدا کنیم.

بازگشت به خانه شامل انبوهی از تاریخچه‌های موردی منحصر به فرد و تکنیک‌های تعاملی، از جمله پرسشنامه، نامه‌نویسی به کودک درونی، مراقبه‌های هدایت‌شده و تأییدیه‌ها است. این درمان‌های کلاسیک که در زمان معرفی پیشگام بودند، اکنون با اکتشافات جدید در تحقیقات دلبستگی و علوم اعصاب تأیید می‌شوند. هیچ کس تا به حال آنها را موثرتر و الهام‌بخش‌تر از جان برادشاو به مخاطبان محبوب ارائه نکرده است.

کتاب من-کودک-من

جان برادشاو
جان الیوت برادشاو (29 ژوئن 1933 - 8 مه 2016) یک مربی، مشاور، سخنران انگیزشی و نویسنده آمریکایی بود که میزبان تعدادی از برنامه های تلویزیونی PBS در مورد موضوعاتی مانند اعتیاد، بهبودی، وابستگی به هم و معنویت بود. برادشاو در جنبش خودیاری فعال بود و به محبوبیت ایده هایی مانند "کودک درونی زخمی" و خانواده ناکارآمد نسبت داده می شد. در مطالب تبلیغاتی، مصاحبه ها و بررسی آثارش، اغلب از او به عنوان یک الهی دان یاد می شد.برادشاو نویسنده شش کتاب بود که تعدادی از آن‌ها بهترین کتاب‌های پرفروش نیوی...