کتاب خرد روزمره برای دستیابی به موفقیت

Everyday Wisdom For Success
کد کتاب : 4668
مترجم :
شابک : 978-9644122088
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خرد روزمره
Everyday Wisdom For Success
  • 25 % تخفیف
    35,000 | 26,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مرو مرو
    نویسنده:
کد کتاب : 59481
مترجم :
شابک : 978-9642878918
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خرد روزمره برای دستیابی به موفقیت اثر وین دایر

در این کتاب کوچک شگفت‌انگیز، دکتر وین دبلیو دایر اطلاعات زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد که الهام بخش شما برای دستیابی به موفقیت در همه زمینه‌ها است: شخصی، حرفه‌ای و معنوی. با به کار بردن این افکار مثبت در زندگی روزمره خود، متوجه خواهید شد که نه تنها پیشرفت هایی را در خود خواهید دید، بلکه به عنوان الهام بخش برای اطرافیان خود نیز عمل خواهید کرد.
هر صفحه ای ورق بزنید. . . و هر روز خرد را جذب کنید!
دکتر وین دبلیو دایر که طرفدارانش او را «پدر انگیزه» می نامند، نویسنده، سخنران و پیشرو در زمینه خودسازی بین المللی مشهور بود. در طول چهار دهه زندگی حرفه ای خود، بیش از 40 کتاب نوشت (21 کتاب پرفروش نیویورک تایمز شد)، برنامه های صوتی و ویدئوهای متعددی ساخت و در هزاران برنامه تلویزیونی و رادیویی ظاهر شد. کتاب های او سرنوشت تو را آشکار کن، حکمت اعصار، راه حلی معنوی برای هر مشکلی وجود دارد، و پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز 10 راز موفقیت و آرامش درونی، قدرت نیت، الهام، تغییر افکارت - زندگیت را تغییر بده، بهانه ها از بین رفته است. !، آرزوها برآورده شد، و اکنون می توانم به وضوح ببینم، همگی به عنوان ویژه برنامه های تلویزیون عمومی ملی نمایش داده شدند.
وین دکترای مشاوره تحصیلی از دانشگاه ایالتی وین داشت، دانشیار دانشگاه سنت جان در نیویورک بود و تعهد مادام العمر به یادگیری و یافتن خود برتر را گرامی داشت. در سال 2015، او بدن خود را ترک کرد و به منبع بی نهایت بازگشت تا ماجراجویی بعدی خود را آغاز کند.
وب سایت: www.DrWayneDyer.com

کتاب خرد روزمره برای دستیابی به موفقیت

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...
دسته بندی های کتاب خرد روزمره برای دستیابی به موفقیت
قسمت هایی از کتاب خرد روزمره برای دستیابی به موفقیت (لذت متن)
دیگران نمی توانند شما را تایید کنند. شما ارزشمندید چون خود باور دارید چنین است. اگر برای ارزشمند بودن به دیگران متکی باشید آن ارزش متعلق به « دیگران» است. همسرتان را بابت نارضایتی تان، پدر و مادرتان را بابت بی انگیزگی تان، اقتصاد را بابت وضعیت اجتماعی تان، دوران کودکی تان را بابت ترس هایی که در وجودتان رخنه کرده مقصر ندانید. شما نتیجه انتخاب هایی هستید که خودتان در زندگی کرده اید.