کتاب تحلیل بین بازارها

Intermarket Technical Analysis
بررسی اثر متقابل بازارها و راهبردهای دادوستد در بازار سهام، کالا، ارز و اوراق قرضه
کد کتاب : 59487
مترجم :
شابک : ‫‭978-9642522705
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 436
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تحلیل بین بازارها اثر جان ج مورفی

تلاش برای معامله در بازارهای سهام، اوراق قرضه، کالا و ارز بدون آگاهی از بازارهای بین‌المللی، مانند تلاش برای رانندگی با ماشین بدون نگاه کردن به شیشه‌های کناری و عقب است - بسیار خطرناک. در این راهنمای تجزیه و تحلیل بازارهای بین‌المللی، نویسنده از سال‌ها تجربه در تحلیل تکنیکال به‌علاوه نمودارهای گسترده استفاده می‌کند تا به وضوح روابط متقابل موجود در بخش‌های مختلف بازار و اهمیت آنها را نشان دهد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از فعالیت در بازارهای اطراف استفاده کنید به همان روشی که بیشتر مردم از شاخص های فنی سنتی برای سرنخ های جهت دار استفاده می کنند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه به جای تمرکز بر درون، به بیرون تمرکز کنید تا درک منطقی‌تری از نیروهای فنی در کار در بازار ارائه داشته باشید.
کتاب تحلیل بین بازارها می تواند برای همه اقشار و گروه های جامعه مفید باشد و از آنجایی که همه به طور مستقیم یا غیرمستقیم از بازارهای مالی داخلی و خارجی تأثیر می گیریم، مطالعه این گونه مباحث در مدیریت سرمایه گذاری و پیش بینی آینده سودمند خواهد بود. سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی بازار سرمایه ایران می توانند مطالب و گفتارهای این کتاب را به عنوان یک راهنما و الگو در جهت تحلیل سهام و آزمون تجربی استفاده کنند. معامله گران بازار سهام ایران در سالهای اخیر دریافته اند که ارزش دلار، شاخص های کالا، تغییرات نرخ بهره جهانی، تغییرات بازار پول در سطح بین المللی و عوامل بیرونی دیگر بر پیرامون بورس و صنایع مختلف اثر عمیقی دارد. توجه به نیروهای درونی اثرگذار بر اقتصاد و تغییرات بازارهای مالی بیرون از مرزهای ایران در شناسایی و درک فرصتهای سرمایه گذاری نقش کلیدی ایفا می کنند. همچنین معامله گران بازارهای کالا و ارز در می یابند که چگونه بحثهای مطرح شده می تواند در سرمایه گذاریهای شخصی مفید باشد.

کتاب تحلیل بین بازارها

جان ج مورفی
جان جی مورفی، رئیس شرکت MURPHYMORRIS، تولیدکننده محصولات آموزشی تعاملی برای تحلیل تکنیکال است. او که یک تحلیلگر فنی سابق برای CNBC و مدیر بخش آینده تحلیل فنی مریل لینچ بود، نویسنده کتاب «سرمایه گذار بصری و تحلیل فنی بین بازار» است.