کتاب راهنمای مددکاری اجتماعی سلامت

Handbook of Health Social Work
کد کتاب : 59511
مترجم :
زلیخا عربگری
شابک : 978-6226719100
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1006
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای مددکاری اجتماعی سلامت اثر سارا گهلرت

امروزه انواعی از نقش‌های مختلف برای مددکاران اجتماعی تعریف شده است. حیطه‌های فعالیت و فرصت‌های مشارکت و همکاری‌های میان رشته‌‌ای و فرارشته‌‌ای در تاریخچه این حرفه، بی‌نظیر و بی‌سابقه‌‌اند. همچنین در محیط مراقبت بهداشت، ارائه‌کنندگان خدمات که از چندین رشته مختلف گرد هم آمده‌‌اند، نسبت به گذشته تعامل و همکاری نزدیک‌‌تری با یکدیگر دارند. از این رو کتاب راهنمای مددکاری اجتماعی سلامت، با هدف آماده‌ساختن مددکاران اجتماعی برای کار در محیط مراقبت بهداشت تهیه شده است.
نکته حائز اهمیت و آنچه که بر غنایی و تعمق محتوایی کتاب می افزاید، دانش تخصصی و تجربه کار مترجمان کتاب حاضر در بیمارستان ها و مراکز درمانی است. مترجمان کتاب این افتخار را دارند که با صبر و حوصله زیادی دید کاربردی و بلندمدت، تجمیع دانش و تجربه و با قلمی رسا، کتابی درخور جایگاه حرفه مددکاری اجتماعی که حامل سفیران سلامت اجتماعی در جامعه هستند، تقدیم خوانندگان عزیز و گرانقدر نمایند. امید است که کتاب حاضر کمکی به ارتقاء سلامت اجتماعی در جامعه و روشن شدن اذهان عمومی نسبت به مسئولیت خطیر و سترگ مددکاران اجتماعی باشد.

کتاب راهنمای مددکاری اجتماعی سلامت

سارا گهلرت
دکتر سارا گهلرت، پس از خدمت به عنوان رئیس کالج مددکاری اجتماعی در دانشگاه کارولینای جنوبی، استاد برجسته بنیاد آموزشی دانشگاه کارولینای جنوبی، به USC می‌آید. دکتر گهلرت قبل از نقل مکان به دانشگاه کارولینای جنوبی، به عنوان استاد تنوع نژادی و قومیتی ای. دزموند لی در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس (WUSTL) خدمت می کرد، جایی که او رهبر برنامه مشترک پیشگیری بود. و برنامه کنترل مرکز سرطان Siteman، معاون مرکز بین رشته‌ای انرژی و سرطان (TREC)، مدیر برنامه آموزشی برنامه حذف نابرابری‌های سرط...
دسته بندی های کتاب راهنمای مددکاری اجتماعی سلامت