کتاب اسکورپیا

Scorpia
ماجراهای آلکس رایدر 5
کد کتاب : 59730
مترجم :
شابک : 978-6008267225
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 303
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اسکورپیا اثر آنتونی هوروویتس

برای دو دزد سوار بر موتور وسپای 200 سی سی، این یک قربانی اشتباه، در محلی اشتباه، در یک صبح یکشنبه ی اشتباه در ماه سپتامبر بود.
انگار همه ی زندگی در پیتزا اسمرالدا، چند مایل بیرون از ونیز، جمع شده بود. مراسم کلیسا تازه تمام شده بود و خانواده ها زیر نور درخشان خورشید قدم می زدند؛ مادربزرگ ها با لباس های سیاه، دخترها و پسرها با بهترین کت و شلوارها و پیراهن های مراسم دعایشان.
کافه ها و بستنی فروشی ها باز بودند و مشتریان شان به پیاده رو ها و خیابان ها می ریختند. از فواره ای عظیم همه ی رب النوع ها و شیاطین، آب یخ به بیرون فوران می کرد و آن جا بازاری هم برپا شده بود با غرفه هایی که بادبادک، گل های خشک، کارت پستال های قدیمی، پرنده های کوکی و کیسه های دانه برای صدها کبوتری که در اطراف پراکنده بودند، می فروختند.
وسط همه ی این ها یک دو جین شاگرد مدرسه ی انگلیسی بودند. از بدشانسی دو دزد یکی از آن ها ( آلکس رایدر ) بود و...

کتاب اسکورپیا

آنتونی هوروویتس
آنتونی هوروویتس، زاده ی 5 آپریل 1955، فیلمنامه نویس و رمان نویسی انگلیسی است که بیشتر در حوزه ی داستان های معمایی و جنایی کار می کند. او مدرک خود در رشته ی ادبیات انگلیسی را از دانشگاه یورک و مدرکش در رشته ی تاریخ هنر را از کالج ونبرو دریافت کرده است. اولین کتاب هوروویتس در سال 1979 به انتشار رسید.