کتاب دوست تازه چه خوبه!

Emma's Friendwich
(تامی الاغه و دوستانش)
کد کتاب : 59766
مترجم :
شابک : 978-9643898014
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دوست تازه چه خوبه! اثر استوارت جی مورفی

دوستی برای کودکان سخت است! کتاب «دوست تازه چه خوبه!» (تامی الاغه و دوستانش) نوشته «استوارت جی مورفی» کودکان و نوجوانان را با مهارت های اولیه دوست یابی آشنا می کند.
اما به تازگی به یک شهر جدید نقل مکان کرده است. او می خواهد با دختر همسایه دوست شود، اما چه باید بکند؟ اگر لبخند بزند، بخواهد بازی کند و اسباب بازی هایش را به اشتراک بگذارد، چه؟ کودکان این داستان شیرین را دوست خواهند داشت و نکات ارزشمندی در مورد دوست یابی خود یاد می گیرند.
استوارت جی مورفی، نویسنده کتاب‌های برنده جایزه، با داستان‌های ساده و استراتژی‌های یادگیری بصری به کودکان خردسال کمک میکند تا مهارت‌های مهم اجتماعی، عاطفی، سلامت و ایمنی و شناختی را بیاموزند. استوارت، متخصص یادگیری بصری، همچنین در تیم‌های نویسندگی تعدادی از برنامه‌های آموزشی اصلی خدمت کرده است.

کتاب دوست تازه چه خوبه!

استوارت جی مورفی
استوارتجی مورفی (متولد 1942) یک متخصص یادگیری بصری و نویسنده کتاب کودکان است. مورفی در راکویل، کانکتیکات متولد و بزرگ شده و در مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) به تحصیل تصویرگری پرداخت.قبل از تأسیس Ligature ، یک شرکت طراحی مستقر در شیکاگو که برنامه های کتاب درسی مطالعات اجتماعی، خواندن، علوم و ریاضیات را برای ناشران آموزشی با شریک تجاری خود ریچارد اندرسون در سال 1980 ایجاد کرده بود، مورفی به عنوان مدیر هنری در جین و شرکت، یک بوستون- کار می کرد. ناشر مستقر وی در حالی که در جین حضور داشت، یک شنبه ت...