کتاب لطفا بگو لطفا

Freda Says Please
کد کتاب : 59770
مترجم :
شابک : 978-9643898038
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب لطفا بگو لطفا اثر استوارت جی مورفی

به خاطر سپردن ادب می تواند مشکل باشد! این کتاب با استفاده از داستانی ملایم اما محکم تلاش می‌کند تا اهمیت مودب بودن را نشان دهد و بچه‌ها را با «لطفا» و «متشکرم» آشنا کند.

سارا دوست دارد مدرسه بازی کند و وانمود کند که معلم است. اما وقتی پرسی و اما به این سرگرمی می‌پیوندند، متوجه می‌شوند که او به کمک نیاز دارد تا بتواند بگوید «لطفا»، «متشکرم» و «خوش آمدید».

کتابی دیگر از مجموعه کتاب های تامی الاغه و دوستانش برای داشتن کودکان شادتر، سالم تر و با اعتماد به نفس تر! استوارت جی. مورفی، نویسنده کتاب های برنده جایزه، مجموعه جدیدی را نوشته است که دارای داستان های ساده و راهبردهای یادگیری بصری هستند تا به کودکان خردسال کمک کنند تا مهارت های مهم اجتماعی، عاطفی، سلامت و ایمنی و شناختی را بیاموزند. استوارت، متخصص یادگیری بصری، همچنین در تیم‌های نویسندگی تعدادی از برنامه‌های آموزشی اصلی خدمت کرده است.

کتاب لطفا بگو لطفا

استوارت جی مورفی
استوارتجی مورفی (متولد 1942) یک متخصص یادگیری بصری و نویسنده کتاب کودکان است. مورفی در راکویل، کانکتیکات متولد و بزرگ شده و در مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) به تحصیل تصویرگری پرداخت.قبل از تأسیس Ligature ، یک شرکت طراحی مستقر در شیکاگو که برنامه های کتاب درسی مطالعات اجتماعی، خواندن، علوم و ریاضیات را برای ناشران آموزشی با شریک تجاری خود ریچارد اندرسون در سال 1980 ایجاد کرده بود، مورفی به عنوان مدیر هنری در جین و شرکت، یک بوستون- کار می کرد. ناشر مستقر وی در حالی که در جین حضور داشت، یک شنبه ت...