کتاب مادران رسانه ای پدران دیجیتال

Media Moms & Digital Dads
  • 65,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: اگر اگر
    نویسنده:
کد کتاب : 59872
مترجم :
شابک : 978-6229792230
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مادران رسانه ای پدران دیجیتال اثر یلدا اولز

آیا شبکه های اجتماعی فرزندان ما را خراب می کنند؟ چقدر فعالیت اینترنتی زیاد است؟ آیا کنجکاو هستید که تحقیقات در مورد تأثیر رسانه ها و فناوری بر دوران کودکی چه می گوید؟ با پشتیبانی تحقیقات آکادمیک متمرکز بر فناوری، کتاب "مادران رسانه ای پدران دیجیتال" مسائل پیچیده را به شیوه ای دوستانه و در دسترس تجزیه و تحلیل می کند، و آن را به یک مطالعه بسیار مفید و در نهایت اطمینان بخش برای هر کسی که نگران تأثیر رسانه ها بر ذهن جوان است تبدیل می کند. "یلدا اولز" هر فصل را با راهنمایی‌هایی برای والدین به پایان می‌رساند. هر فصل به موضوع متفاوتی می پردازد، بنابراین والدین می توانند به راحتی به نیازهای خاص خود بپردازند و از چیزهایی که به آنها مربوط نیست بگذرند.
تخصص دکتر "یلدا اولز" به عنوان مدیر سابق هالیوود و کارشناس فعلی رشد کودک و رسانه است. او به عنوان یک دانشمند آموزش دیده، مطالعات جذاب انجام شده توسط محققان را درک می کند، و به عنوان مادر نوجوانان دیجیتال، می داند که واقعا چه چیزی کار می کند و می تواند با واقعیت والدین بودن در قرن بیست و یکم مرتبط باشد.

فصول (با شرح تحقیقات، نکات نهایی و راهنمایی برای والدین) عبارتند از:
مروری بر فرزندپروری در عصر دیجیتال
زمان نمایش برای نوزادان و کودکان نوپا
عصر موبایل
مغز دیجیتال
رسانه های اجتماعی و زندگی اجتماعی
شهرت، FOMO و سلفی
مغز دیجیتال
یادگیری در عصر دیجیتال
آموزش در عصر دیجیتال
بازی های ویدیویی

کتاب مادران رسانه ای پدران دیجیتال

یلدا اولز
یلدا تی اولز تمام حرفه خود را وقف رسانه کرده است، ابتدا به عنوان داستان نویس در مطالعات سینمایی مانند MGM و Sony، و در حال حاضر به عنوان کارشناس پژوهشی در مورد کودکان و رسانه ها. دکتر اولز، دانشمند روانشناس کودک، با مدارس، سازمان های غیرانتفاعی و شرکت ها کار می کند. درک او از ادبیات آکادمیک همراه با سالها تجربه مدیریت ارشد در صنعت سرگرمی به او اجازه می دهد تا دیدگاه منحصر به فرد و مرتبطی داشته باشد که در درک دنیای تجارت غرق شده است. او مشتاق است علم را به دانش مفید و نکاتی برای والدین، سازمان...
قسمت هایی از کتاب مادران رسانه ای پدران دیجیتال (لذت متن)
استفاده از رسانه های دیجیتال، اگر به درستی مهار شود، می تواند یک تجربه غنی باشد.
Foreword Reviews
دکتر یلدا اولز راه را برای کمک به پل زدن بین افراد بومی دیجیتال (که بیشتر به عنوان بچه شناخته می شوند) و افراد بومی غیر دیجیتال (بهتر به عنوان والدین شناخته می شوند) رهبری می کند.
Michelle Kydd-Lee