کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد

Your Brain Is Always Listening
(مهار اژدهایان درونتان که خوشبختی، عادت ها و تمایلات…)
کد کتاب : 59906
مترجم :
شابک : 978-6001184871
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

مغز شما همیشه در حال گوش دادن است
Your Brain Is Always Listening
اژدهاهای درونتان را که شادمانی، عادات و مشکلات عاطفیتان راکنترل میکنند، اهلی کنید
کد کتاب : 104118
مترجم :
شابک : 978-6225860100
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 396
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد اثر دانیل جی آمن


دکتر دانیل آمن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، شما را به سلاح‌های قدرتمندی مجهز می‌کند تا با اژدهای درونی که آتش در مغز شما تنفس می‌کنند، رفتارهای ناسالم را هدایت می‌کنند و شادی و رضایت را از شما می‌گیرند مبارزه کنید.
مغز شما همیشه به این تأثیرات پنهان گوش می دهد و به آنها پاسخ می دهد و مگر اینکه آنها را تشخیص دهید و با آنها مقابله نکنید، می توانند شادی شما را بدزدند، روابط شما را خراب کنند و سلامت شما را خراب کنند. این کتاب به شما یاد می دهد که رام کنید:

1. اژدهایی از گذشته که دردناک ترین احساسات شما را شعله ور می کند.
2. اژدهایی با افکار منفی که به شما حمله می کنند و به اضطراب و افسردگی دامن می زند.
3. افرادی در زندگی شما که اژدهایان خودشان با شما می جنگد.
4. اژدهایان عادت بد که شانس شما را افزایش می‌دهد که اضافه وزن داشته باشید، غلبه کنید و دست کم بگیرید
5. اژدهای معتاد که باعث می شود کنترل سلامت، ثروت و روابط خود را از دست بدهید.
6. اژدها، تبلیغ‌کنندگان و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که توجه شما را می‌دزدند.
در این کتاب، دکتر دانیل آمین به شما نشان می دهد که چگونه اژدهای مضر را تشخیص دهید و به شما سلاح می دهد تا آنها را شکست دهید. با استفاده از این ابزارهای عملی، می توانید احساس غمگینی، عصبانیت، عصبی بودن یا خارج از کنترل را متوقف کنید و شروع به شادتر، آرام تر و کنترل بیشتر بر سرنوشت خود کنید.

کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد

دانیل جی آمن
دانیل گریگوری آمن (متولد 19 ژوئیه 1954) یک پزشک مشهور آمریکایی است که به عنوان روانپزشک و متخصص اختلالات مغزی و به عنوان مدیر کلینیک های آمن فعالیت می کند. او پنج بار نویسنده پرفروش نیویورک تایمز تا سال 2012 بوده است. او در زمینه استفاده از تصویربرداری SPECT (توموگرافی رایانه ای با انتشار یک فوتون) برای اهداف تشخیصی ، تجارت سودآوری ایجاد کرده است.
دسته بندی های کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد
نکوداشت های کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد
This book is needed now more than ever! Dr. Amen has written a powerful, user-friendly guide for anyone struggling with anxiety, depression, trauma, grief, or loss that will help them take control of their emotions, moods, and life.
این کتاب اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است! دکتر آمین یک راهنمای قدرتمند و کاربرپسند برای هرکسی که با اضطراب، افسردگی، ضربه، اندوه یا از دست دادن دست و پنجه نرم می کند، نوشته است که به آنها کمک می کند کنترل احساسات، خلق و خوی و زندگی خود را در دست بگیرند.
Maria Menounos

In my opinion, Dr. Daniel Amen is an undisputed leader in psychiatry by bringing forth the unique integration of neuroscience, brain imaging, and lifestyle and dietary factors as an evidence-based solution for mental illness.
به نظر من، دکتر دانیل آمن با ارائه ادغام منحصربفرد علوم اعصاب، تصویربرداری مغز، و عوامل سبک زندگی و رژیم غذایی به عنوان راه حلی مبتنی بر شواهد برای بیماری های روانی، یک رهبر بلامنازع در روانپزشکی است.
Uma Naidoo

قسمت هایی از کتاب مغز شما همیشه گوش می دهد (لذت متن)
پیدا کردن جنبه های مثبت: اژدهای اضطراب می تواند سیستم های سلامتی افراد را ارتقا ببخشد تا به خودشان و دیگران کمک کنند. برخی اضطراب ها ضروری هستند تا افراد برای وقایع آتی، موقعیت های اورژانسی یا نامنتظره آماده شوند. همین اضطراب است که باعث شد مردم هشدارهای ایمنی سلامت را جدی بگیرند؛ مانند: استفاده از ضدعفونی کننده دست، ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی در طول شیوع ویروس کرونا. افراد (نگران نباش؛ شاد باش) زودتر از دیگر افراد براثر تصادفات یا بیماری های غیرقابل پیش بینی فوت کرده اند. به جمعیتی فکر کنید که در تعطیلات بهاری در فلوریدا کنار ساحل جمع شدند، آن هم زمانی که شیوع ویروس کرونا در امریکا آغاز شده بود.