کتاب لمس خوب لمس بد

The Right Touch
کد کتاب : 59953
مترجم :
شابک : 978-6004771559
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب لمس خوب لمس بد اثر سندی کلون

کتاب «لمس خوب لمس بد» فراتر از محدوده معمول کتاب مصور کودکان است. این یک کتاب والدین است که موضوع بسیار دشواری را معرفی می کند - سوء استفاده جنسی از کودکان خردسال. این داستان ملایم و متفکرانه می تواند توسط هر مراقب قابل اعتمادی برای کودک خوانده شود.
در داستان، مادر جیمی جوان تفاوت بین لمس های مثبت و لمس های مخفیانه، فریبنده یا اجباری را توضیح می دهد. او به او می گوید که چگونه در برابر لمس نامناسب مقاومت کند و تأیید می کند که سوء استفاده تقصیر کودک نیست.
این مقدمه اطلاعات ارزشمندی در مورد سوء استفاده جنسی و راهنمایی در مورد اینکه اگر فرزند شما موقعیتی آزاردهنده را تجربه کرد چه باید بکنید ارائه می دهد. تصاویر ملایم جودی برگما تأثیر این داستان را کمرنگ می کند. با این حال این تصویر از یک موقعیت خطرناک بسیار واقع بینانه است.

این کتاب که توسط والدین و معلمان سراسر امریکا برای کمک به کودکان برای جلوگیری از سوء استفاده جنسی استفاده شد، برنده جایزه فرزندپروری بنجامین فرانکلین در سال 1999 شد.

کتاب لمس خوب لمس بد

سندی کلون
سندی کلون پزشک، نویسنده، شاعر و فیلمساز کودکان است. او حدود سی سال برای کمک خانواده ها کار کرده است. او نویسنده یک فیلم مستند درام برنده جایزه امی، The Touching Problem و مدیر سابق SOAPBox Players، یک گروه تئاتر پیشگیری تحسین شده بود. کتاب جدید او برای کودکان، صحبت درباره لمس: آلاسکا، در بهار 2012 منتشر خواهد شد.