کتاب همه پادکست دارند جز شما

Everybody Has a Podcast (Except You)
کد کتاب : 60099
مترجم :
شابک : 978-6222542894
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 188
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 13
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

هر کسی یک پادکست دارد (به غیر از شما)
Everybody Has a Podcast (Except You)
کد کتاب : 129176
مترجم :
شابک : 978-6226628389
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب همه پادکست دارند جز شما اثر مجموعه ی نویسندگان


در واقع، برادران مک‌الروی دهه گذشته را صرف ساختن پادکست‌هایی کرده‌اند، از جمله برادر من، برادر من و من. منطقه ماجراجویی؛ استخوان اره؛ و بیشتر. برادران مک الروی از زمان شروع، تولید و انتشار اپیزودهای اولیه برادرم، برادرم و من به طور مستقل یازده پادکست تولید کرده اند و به متخصصانی در ایجاد پادکست های موفق تبدیل شده اند. و اکنون، آنها می خواهند آنچه را که آموخته اند با شما به اشتراک بگذارند.
در همه پادکست دارند به جز شما، برادران مک‌الروی شما را در فرآیند تبدیل یک ایده ی جذاب برای هواداران به یک پادکست موفق، تخصص خودشان را در مورد همه چیز، از تصمیم‌گیری برای یک نام موثر (قطعا چیزی شبیه برادرم، برادرم و من)، تا از چه نوع میکروفونی استفاده کنیم با شما به اشتراک می گذارند. آن ها به شما یاد می دهند که چگونه از طریق تولید پادکست پول زیادی به دست آورید.
هر کسی که به پادکست علاقه دارد باید این کتاب را بخواند. همه پادکست دارند به جز شما کلیدهای موفقیت و همچنین اشتباهاتی را که باید از آن ها اجتناب کنید را به اشتراک می گذارد و از تجربیات گسترده سه تا از بامزه ترین و موفق ترین پادکست های امروزی استفاده می کند.

کتاب همه پادکست دارند جز شما

نکوداشت های کتاب همه پادکست دارند جز شما
The McElroy brothers are the first family of podcasting. They managed to write a book that proves they can be funny and true to themselves while still doling out great information.
برادران مک الروی اولین خانواده پادکست هستند. آنها موفق شدند کتابی بنویسند که ثابت می کند می توانند خنده دار و صادق باشند در حالی که اطلاعات عالی نیز ارائه می دهند.
Chuck Bryant

The McElroys have injected their signature quirk and humor into every page.
مک الروی ها ویژگی های عجیب و غریب و طنز خود را به هر صفحه تزریق کرده اند.
 Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب همه پادکست دارند جز شما (لذت متن)
است). به جای آن بیایید این جمله را به یک ستارهٔ جهت یاب راهنمای مسیریابی خود در این فرایند تبدیل کنید. خود را در مسیر بهترکردن جملهٔ تبلیغاتی تان رها کنید. اما اگر متوجه شدید نمی توانید به جملهٔ گیرایی برسید، بدانید به بیراهه رفته اید. اگر ما برادرم، برادرم و من را اکنون شروع می کردیم، موفق نمی شدیم. یا دست کم به موفقیت فعلی دست پیدا نمی کردیم. بیایید سعی کنیم برایش تبلیغ کنیم. «سه برادر اندرزهای به دردنخوری می دهند که بامزه است.» این که کوتاه است خوب است! اما دو کلمهٔ آخر کار را خراب می کند: «بامزه است.» شنونده تبلیغ را می شنود و می گوید: «کی گفته بامزه است؟» ما دزدکی به هم نگاهی می کنیم و می گوییم: «ما.» ولی دیگر کسی نیست بشنود، چون آن شنونده حالا سراغ یکی دیگر از نیم میلیون برنامهٔ موجود رفته است.