کتاب سرکار هاپو 4

Dog Man
و بچه گربه
کد کتاب : 60189
مترجم :
شابک : 978-6003745902
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سرکار هاپو 4 اثر دیو پیلکی

کتاب سرکار هاپو و بچه گربه اثری است از دیو پیلکی به ترجمه سهیل محمدیان و چاپ انتشارات سایه گستر. ماجرای این کتاب را دو شخصیت اصلی کاپیتان زیرشلواری یعنی جورج و هارولد نوشته اند، همان بچه های بازیگوش و خلاقی که الان کلاس پنجمی هستند. داستانی کمیک و جذاب درباره سرکار هاپو، دشمن او پتی گربه و نسخه شبیه سازی شده اش که یک بچه گربه است و پیش سرکار هاپو زندگی می کند. این بار پتی شرور در قالب یک پرستار گربه به خانه سرکار هاپو می آید و کارگردانی قرار است از زندگی سرکار هاپو یک فیلم بسازد، با داستانی عمیق، هوشمندانه و پر از احساس…

کتاب سرکار هاپو 4

دیو پیلکی
دیو پیلکی، زاده ی 4 مارس 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. پیلکی دانش آموخته ی دانشگاه دولتی کنت است. او بیشتر به عنوان نویسنده و تصویرساز مجموعه کتاب های «کاپیتان زیرشلواری» در دنیای ادبیات کودک شناخته می شود.
قسمت هایی از کتاب سرکار هاپو 4 (لذت متن)
تو نسخه شبیه سازی شده ی منی! یعنی این که من و تو شبیه به هم هستیم! من بدجنسم، پس تو هم باید بدجنس باشی! تو هیچ انتخاب دیگه ای نداری! اما من می خوام مثل سرکار هاپو عالی باشم! سرکار هاپو عالی نیست! اون فقط داره ادای بچه مثبت های چندش رو در میاره!!