کتاب صدا برای داد زدن نیست

Voices Are Not for Yelling
کد کتاب : 60211
مترجم :
شابک : 978-6004773034
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب صدا برای داد زدن نیست اثر الیزابت وردیک

کتاب « صدا برای داد زدن نیست» نوشته « الیزابت وردیک» توسط نشر« فنی ایران - نردبان» منتشر شده است.
در چه مواردی از صدایمان استفاده می‌کنیم؟ در چه مواقعی بلند حرف می‌زنیم؟ چه موقع آهسته صحبت می‌کنیم؟ در چه مواقعی نباید از صدایمان استفاده کنیم؟ استفاده از صدای داخلی به جای صدای بیرونی مهارتی است که همه بچه ها باید یاد بگیرند. مخصوصا وقتی فعالیت‌های گروهی انجام می‌دهند. آموزشی مهارت در طول دوره نوپای کودک شروع می‌شود ممکن است تا دوره ابتدایی هم ادامه پیدا کند. در این کتاب به چند روش برای معرفی تمرین و تقویت این مهارت اشاره شده است و...

کتاب صدا برای داد زدن نیست

الیزابت وردیک
الیزابت وردیک از سال 1997 کتاب می نویسد. مجموعه کتاب های تابلوی او شامل مجموعه بچه های سالم سالم، سری ابزارهای کودک نو پا و بیشتر مجموعه های بهترین رفتار است. او همچنین در مجموعه خنده و یادگیری برای کودکان 8 تا 13 ساله شرکت کرده است. او در نزدیکی سنت پل، مینه سوتا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب صدا برای داد زدن نیست
This approach has great potential to help kids who may get a little angry from time to time (and who doesn’t?), emphasizing the importance of words instead of tone.
این رویکرد پتانسیل زیادی برای کمک به کودکانی دارد که ممکن است گهگاهی کمی عصبانی شوند (و چه کسی اینطور نیست؟)، با تاکید بر اهمیت کلمات به جای لحن.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب صدا برای داد زدن نیست (لذت متن)