کتاب خوب مفید خوشمزه

Good for Me and You
(ماجراهای کریتر)
کد کتاب : 60222
مترجم :
شابک : 978-6004773102
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خوب مفید خوشمزه اثر مرسر مایر

ماجرای کریتر کوچولو، مثل اکثر بچه‌ها، علاقه زیادی به خوردن شیرینی و شکلات دارد. اما یک روز، در مدرسه، معلم به بچه‌ها در مورد اهمیت تغذیه‌ی سالم صحبت می‌کند. معلم پیشنهاد می‌دهد که به‌جای شیرینی، هویج بخورند! در ابتدا، کریتر فکر می‌کند که چرا باید هویج بخورد، ولی به مرور زمان می‌فهمد که میوه‌ها و خوراکی‌های طبیعی «خوب، مفید و خوشمزه» هستند. او همچنین یاد می‌گیرد که ورزش کند و در مسابقات شرکت کند. اما سوالی پیش می‌آید: آیا همیشه باید برنده شود؟

کتاب «خوب، مفید، خوشمزه» یکی از داستان‌های مجموعه «ماجراهای کریتر» است. این کتاب به کودکان درباره تغذیه‌ی سالم و اهمیت ورزش کردن آموزش می‌دهد. شخصیت جذاب کریتر تلاش می‌کند تا عادت‌های خود را تغییر دهد، و به نظر می‌رسد که خیلی جذاب است.

مجموعه «ماجراهای کریتر» توسط انتشارات نردبان به بازار عرضه شده است و در زیرمجموعه‌ی نردبان قرمز با موضوع مهارت‌های زندگی قرار دارد. این مجموعه شامل داستان‌های تک‌به‌تک و همچنین مجموعه‌ای از کتب با عنوان «مجموعه‌ی کریتر کوچولو ۱، ۲ و ۳» است.

کتاب خوب مفید خوشمزه

مرسر مایر
مرسر مایر (متولد 30 دسامبر 1943) نویسنده و تصویرگر کودکان آمریکایی است. وی با استفاده از طیف گسترده ای از سبک های گویا، بیش از 300 کتاب منتشر کرده است. مایر بیشتر بخاطر مجموعه کتابهای "مخمل کوچک" و "هیولای کوچک" شهرت دارد.