کتاب دوبلور

dublor
مجموعه داستان
کد کتاب : 60248
شابک : 978-9640463703
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 47
سال انتشار شمسی : 1390
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دوبلور اثر رامین جهان پور

«دوبلور» از 11 داستان کوتاه تشکیل شده است. جهان‌پور در اغلب داستان‌های این کتاب موضوعاتی اجتماعی را در ارتباط با دغدغه‌های انسان در جامعه معاصر مد نظر داشته است. وی در این داستان‌ها کمتر تکنیک‌های فرمی را به کار بسته و تمرکز بر مضمون اصلی‌ترین محور داستان‌های این کتاب است. جهان‌پور درباره این مجموعه توضیح داده است: «داستان‌های این کتاب در در ده سال گذشته در مطبوعات و نشریات متعدد به چاپ رسیده‌اند و در سال‌هایی که آن‌ها را می‌نوشتم به شدت متاثر از نویسندگانی چون همینگوی، سلینجر و کارور بودم.»
«در گرگ و میش هوا»، «دوبلور»، «چشم‌های خیس»، «پیانو»، «لابه‌لای گریه»، «سوژه» و «مارمولک»، نام برخی داستان‌های این کتابند.

کتاب دوبلور

رامین جهان پور
رامین جهان‌پور از سال 1366 فعاليتش را با نشريات مختلف آغاز كرد. و تا به حال مقالات و داستان‌های کوتاه متعددی از این نویسنده در مطبوعات ایران به چاپ رسیده است. «گردوريزان»، نام اولين مجموعه داستان جهان‌پور است كه سال 88 از سوي انتشارات انجمن قلم ايران به چاپ رسيد. «دوبلور» مجموعه‌ی داستان دیگری است که جهان‌پور منتشر کرده است.
قسمت هایی از کتاب دوبلور (لذت متن)
عرق سردی بر پیشانیش نشست. شمارش قلبش شدیدتر از قبل شد، حالا دیگر به وضوح صدای ضربان قلبش را می شنید. سرش را به تکیه گاه کاناپه حایل کرد و دوباره پلک هایش را روی هم گذاشت.