کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی

Maybe You Should Talk to Someone
کد کتاب : 60295
مترجم :
شابک : ‫‬‮‭978-9643061456
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

شاید بهتره با یکی حرف بزنی
Maybe You Should Talk to Someone
کد کتاب : 61836
مترجم :
شابک : 978-6220403616
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی اثر لوری گاتلیب

روانشناس و روان درمانگر، لوری گاتلیب، در این کتاب ما را به جهان خود دعوت می‌کند و با باز کردن درهای دفتر مشاوره‌ی خود، هم در جایگاه روانشناس و هم مراجعه‌کننده، دانش خود را با سخاوت و بیانی جذاب در اختیار خواننده می‌گذارد. کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی کتابی است متفاوت و انقلابی در حوزه‌ی کتاب‌های روانشناسی که در قالب داستان‌های مراجعه‌کنندگان و خود مشاور به مفاهیم عمیقی همچون عشق و خواستن، جستجوی معنا و فناپذیری، عذاب وجدان و پذیرش، ترس و شهامت، و امید و تغییر می‌پردازد و در این میان ما را به سفری بسیار شخصی و در عین حال جهان‌شمول به درون قلب و ذهن انسان معاصر می‌برد و هدیه‌ای ارزشمند برای ما فراهم می‌کند: تصویری واضح و جسورانه از معنای انسان بودن، و چراغی برای روشن کردن وجوه ناشناخته‌تر زندگی و قدرت ما در تغییر دادن آن.

کتاب شاید بهتره با یکی حرف بزنی ماجرای جلسات روان‌درمانی لوری گاتلیب و نحوۀ مواجهۀ او با بیمارانش و سپس مواجهۀ خود او با روان‌درمانگرش وندل برانسون است.

آنچه گاتلیب، با قلم صریح و طنز صمیمانه‌اش، پیش رویمان می‌گذارد؛ زندگی خودش، بیمارانش و ما به عنوان مخاطبان کتاب است. با همان درماندگی‌ها و آشفتگی‌ها و بیم و امیدها که خوب که نگاه کنیم کم و بیش میان همه‌مان مشترک است. او نخست برای تسلی یافتن و سپس برای شناختن خود و دسترسی به دنیای پیچیده درونی‌اش به روان‌درمانی روی می‌آورد. حرفه‌ای که سال‌ها عمرش را صرف آن کرده و خود نیز از همان برای یاری رساندن به دیگران بهره می‌گیرد و، با قصه‌هایی که از بیمارانش برایمان تعریف می‌کند، پیداست که در این کار موفق هم می‌شود.

کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی


ویژگی های کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی

نامزد جایزه انتخاب Goodreads برای آثار غیرداستانی در سال 2019

لوری گاتلیب
لوری گاتلیب یک نویسنده و روان درمانگر آمریکایی است که هر هفته ستون مشاوره "درمانگر عزیز" را برای آتلانتیک می نویسد.گاتلیب در لس آنجلس به دنیا آمد و در کالج ییل ، ​​دانشگاه استنفورد و دانشگاه پپردین تحصیل کرد. او در ادامه به عنوان مفسر رادیو ملی و یکی از سردبیران آتلانتیک فعالیت کرد. او برای بسیاری از نشریات ، از جمله نیویورک تایمز ، تایم ، اسلیت ، پیپل ، اِل ، مجله اپرا و نوشته است. او اغلب به عنوان یک متخصص در زمینه موضوعات بهداشت روان در تلویزیون و رادیو ظاهر می شود.
دسته بندی های کتاب شاید وقتشه با یکی حرف بزنی