کتاب بی شعوری تا همیشه

A**hole Forever
کد کتاب : 16193
مترجم :
شابک : 978-6009454549
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بیشعورهای ابدی
A**hole Forever
بیشعوری 2 : شناخت بیشعورهای اصلاح ناپذیر و راهکارهای مقابله با آن ها
کد کتاب : 6079
مترجم :
شابک : 978-6007683668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 205
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بیشعورهای ابدی اثر خاویر کرمنت

"خاویر کرمنت" این اثر را بعد از محبوبیت کتاب اول خوود با عنوان"بی شعوری بس است دیگر" منتشر کرد.ایده او در نوشتن این سری کتاب ها بیشعوری است و با تکیه بر همین مفهوم،به توضیح انسان هایی که از دید او در این زمینه یکه تازند میپردازد.

کتاب "بیشعوری برای همیشه" دومین کتاب از این مجموعه است و "خاویر کرمنت" بشعورانی (از دید او) را بررسی میکند که دیگر به درمانشان هم امیدی ندارد.آنها با ماندن در این وادی تصمیم گرفتند تا ابد بیشعور بمانند.او در کتاب توا خود "بیشعوری بس است دیگر" راه هایی برای خروج از این ناآگاهی ارائه داده است و در این کتاب متعجب است که چرا این افراد راه درمان را پیش نگرفته اند و همچنان بر خود و بی شعوری خود تکیه میکنند."خاویر" ازین افراد بعنوان مختل کننده نظم جهان یاد میکند و اعتقاد دارد وجود این افراد هر جامعه را به پسرفت محکوم میکند.

تعجب کرمنت آنجایی است که این گونه افراد تلاشی برای بهبود زندگی خود و در پی آن بهتر شدن جامعشان نمیکنند.

کتاب بیشعورهای ابدی

خاویر کرمنت
خاویر کرمنت، نویسنده و روانشناس آمریکایی است. او با نگارش کتاب بیشعوری که در ایران با استقبال کم نظیری رو به رو شد، توجه بسیاری از مخاطبین کتاب های خودپروری را جلب کرد.
قسمت هایی از کتاب بیشعورهای ابدی (لذت متن)
دوستان بی شعور به خود حق می دهند که همۀ غصه ها و ناراحتی هایشان را برای شما تعریف کنند و انتظار دارند همیشه با دقت و دلسوزی به حرف هایشان گوش دهید. مشکلشان هرچه باشد، انتظار دارند همیشه طرفدار آن ها باشید و به آن ها اطمینان دهید حق کاملا با آن هاست؛ اما شما نباید از مشکلات خود هیچ حرفی بزنید. شما باید از تمام دشمنان دوستان بی شعورتان متنفر باشید. اگر با کسانی که از آن ها متنفرند یا کنار گذاشته شده اند دوستی کنید، شما را به باد انتقاد خواهند گرفت. باید تشویق، مهربانی، حمایت و شفقت بی پایان را به سمت آن ها سرازیر کنید. اگر این گونه نباشید و محبت فراوان خود را نثارشان نکنید، دوستی شما چنگی به دلشان نخواهد زد. زندگی با دوستان بی شعور به همین موارد ختم نمی شود. این بی شعورها می گویند نباید از آن ها به خاطر چیزی انتقاد کنید. هربحثی درمورد اشتباهات آن ها به اعتمادبه نفسشان لطمه می زند؛ لذا باید از آن ها چشم پوشی کنید. تلخ تر از داشتن دوست بی شعور، داشتن یک همسر بی شعور است. در این دنیا، هیچ چیزی تکان دهنده تر از آن نیست که یک روز از خواب بیدار شوی و ببینی که با یک بی شعور ازدواج کرده ای. بعضی ها از همان لحظه ای که پای سفرۀ عقد می نشینند، به این حقیقت تلخ پی می برند؛ اما برخی تا سال ها پس از ازدواج، متوجه این موضوع نمی شوند.