کتاب گزیده اسرار التوحید فی مقامات ابی سعید

Asrar alTohid
خودت را تماشا کن 1
کد کتاب : 60846
شابک : 978-6227291940
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گزیده اسرار التوحید فی مقامات ابی سعید اثر سید علی کاشفی خوانساری

بعضی از عارفان گرچه مربوط به صدها سال پیش هستند هنوز جالب ناشناخته و پرسش‌برانگیز به نظر می رسند، کسانی که دنیا را گونه‌ای دیگر میدیدند، گونه ای دیگر زندگی می‌کردند و حرف های خاص و عجیبی می زدند.
حیف که حرف های عارفانه پیچیده سنگین و کسل‌کننده است و برای هر جمله‌اش باید مدام سراغ لغت‌نامه‌ها و کتابهای تفسیر برویم، برای همین اگر هم که این کتاب‌ها را باز کنیم خیلی زود آن را به گوشه‌ای پرت می‌کنیم و از خیر خواندنش می‌گذریم. اینجا اما در کتاب‌های خود را تماشا کن اوضاع فرق می‌کند. قسمت های جذاب و ساده نوشته‌های ابوسعید ابوالخیر، امام محمد غزالی، خواجه نصیرالدین طوسی، شمس تبریزی و مولانا، نجم‌الدین رازی انتخاب و واژه‌های دشوار معنا شده است تا به آسانی وارد دنیای شگفت‌انگیز عارفان ایرانی شویم.

کتاب گزیده اسرار التوحید فی مقامات ابی سعید

سید علی کاشفی خوانساری
سید علی کاشفی خوانساری (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۰ در تهران) نویسنده، شاعر و روزنامه‌نگار ایرانی است. او سردبیر فصلنامهٔ نقد کتاب کودک و نوجوان و سروش نوجوان است. از جمله آثار برجستهٔ او می‌توان به روزنامه‌جات عهد بوق، دعواهای ادبی، لالایی‌های لالیلایی و سروده‌های پس از مرگ اشاره کرد.سید علی کاشفی خوانساری در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. پدرش، سید رضا کاشفی، مترجم زبان آلمانی و از اعضای برجستهٔ انجمن اسلامی دانشجویان مقیم اروپا و مادرش، اقدس طیب، وکیل پایه یک دادگستری بود. ...
دسته بندی های کتاب گزیده اسرار التوحید فی مقامات ابی سعید