کتاب الفبای پیانو: بیاموزیم

Bastien Piano Basics
(دوره مقدماتی: بیاموزیم)
کد کتاب : 60898
مترجم :
شابک : 979-0901464506
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 72
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب الفبای پیانو: بیاموزیم اثر جیمز بستین

کتاب الفبای پیانو: بیاموزیم (دوره مقدماتی: بیاموزیم) کتاب درسی اصلی در دوره مبانی پیانو است. توالی یادگیری منطقی و با دقت درجه بندی شده، پیشرفت ثابت و مستمر را تضمین می کند. اگر شما به عنوان یک مبتدی می خواهید پیانو بیاموزید بی شک این کتاب یک منبع قابل اعتماد برای شما خواهد بود. این کتاب نوشته جیمز بستین شامل ترکیبی محرک از سبک های پاپ، فولک، کلاسیک و معاصر است. تصاویر تمام رنگی در سراسر مسیر مفاهیم موسیقی را برای شما جذاب و قابل فهم می کند. هر صفحه به دقت صفحه به صفحه با نظریه، عملکرد و تکنیک مرتبط است. در مجموع، این اثر راهی پویا برای معرفی دانش آموزان به دنیای شگفت انگیز موسیقی است!
شما می توانید این کتاب را که توسط کاوه الهامیان به فارسی برگردانده شده است را از وبسایت ایرانکتاب سفارش دهید. این اثر آموزشی که توسط نشر "گیسا" منتشر شده است، به هنرآموزان در موسیقی کمک می کند تا به صورت پایه ای اصول اساسی پیانو را بیاموزند.

کتاب الفبای پیانو: بیاموزیم

جیمز بستین
جیمز بستین در 10 آوریل 1934 در بلینگهام، واشنگتن به دنیا آمد. پدرش، کلارنس، اهل موسیقی بود و ویولن می نواخت. مادرش، دوروتی، نویسنده و مربی لاتین و روزنامه نگاری دبیرستان بود. پس از زندگی در سیاتل و فلوریدا، خانواده به پورتلند، اورگان نقل مکان کردند، جایی که جیم تحصیلات پیانو خود را با فرانسیس مولکی نورث آغاز کرد. متعاقباً، جیم نزد مرحوم آریل روبشتاین، مرحوم لوئیس آرتاو و مرحوم گیورگی سندور تحصیل کرد.