کتاب بیشعورهای گردن کلفت

The Bulletproof A**hole
یشعوری 4 : شناخت بیشعورهای گردن کلفت و راهکارهای مقابله با آن ها
کد کتاب : 6092
مترجم :
شابک : 9786007436608
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بیشعورهای ضد گلوله
The Bulletproof A**hole
کد کتاب : 6103
مترجم :
شابک : 9786007377222
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بی شعوری ضد گلوله
The Bulletproof A**hole
کد کتاب : 16195
شابک : 978-6008472131
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بیشعورهای گردن کلفت اثر خاویر کرمنت


دکتر خاویر کرمنت بعد از 15 سال مطالعه روی بیشعورها در کل کشور، با خود اندیشید که او همه ی آن چیزی که درباره ی بیشعوری وجود دارد را کشف کرده است. کمی بعد، او با آنابلا کولو دولوک ملاقات می کند و متوجه می شود که باید همه ی تئوری های قبلی خود را مورد بازبینی قرار دهد! آنابلا دو گروه جدید از بیشعور ها یعنی بیشعور های گردن کلفت(رئیس آنابلا نمونه ی آن بود) و ابر بیشعورها (موسساتی که به مستراح بیشعور ها تبدیل شده اند و عملا توسط آنها اداره می شود) را به او معرفی می کند. او با بی میلی نیاز دید که یک کتاب دیگر درمورد بیشعوری بنویسد ، تا تهدیدات رو به رشد آنها، به عنوان عاملان حمله به نجابت عمومی را نشان دهد.

کتاب بیشعورهای گردن کلفت

خاویر کرمنت
خاویر کرمنت، نویسنده و روانشناس آمریکایی است. او با نگارش کتاب بیشعوری که در ایران با استقبال کم نظیری رو به رو شد، توجه بسیاری از مخاطبین کتاب های خودپروری را جلب کرد.
نکوداشت های کتاب بیشعورهای گردن کلفت
If you are not physically capable of enduring laughing spasms that last four hours or more, then stay away from this book. Otherwise, laugh and learn!
اگر از نظر جسمی نمی توانید چهار ساعت خنده ی مداوم را تحمل کنید از این کتاب دوری کنید. در غیر این صورت بخندید و یاد بگیرید.
Books of Light

قسمت هایی از کتاب بیشعورهای گردن کلفت (لذت متن)
قدرت عظیم بیشعورها در به تباهی کشاندن جامعه، نه ناشی از آدم ها، بلکه به خاطر سازمان ها و آژانس هایی است که خودشان بیشعورهای محض شده اند! سوال این است که چگونه ممکن است تقریبا همه دانشگاه ها در برابر این تهدید سر تعظیم فرود آورده و به ابر بیشعور تبدیل شده باشند؟ پاسخ خیلی سخت نیست. سال هاست این دانشگاه ها از یکدیگر تقلید می کنند، درست مثل آدم هایی که از هم قطارانشان و به عبارتی از مد پیروی می کنند. در این مورد، دانشکده ها در ارائه به روزترین جملات غیرعقلانی و نسبی گرایی اخلاقی، با تمام قوا به رقابت با یکدیگر پرداخته اند. آن ها فضایی را به وجود آورده اند که مستعد پرورش هرزگی و کثافت کاری است تا تفکرات منطقی.