کتاب فارماکولوژی ورزش و دوپینگ

Doping in sports
استروئیدهای آنابولیک و پپتیدها و داروهای نیروزا در ورزش (از مبانی سلولی تا کاربرد مواد آنابولیک به دو زبان ساده و پیشرفته)
  • 499,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: حتمی حتمی
    نویسنده: احسان یوسفعلیزاده
کد کتاب : 60964
شابک : 978-6003554023
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فارماکولوژی ورزش و دوپینگ اثر احسان یوسفعلیزاده

کتاب فارماکولوژی ورزش و دوپینگ نوشته احسان یوسفعلی‌زاده، کامل‌ترین مرجع استروئیدهای آنابولیک و پپتیدها و داروهای نیروزا در ورزش (از مبانی سلولی تا کاربرد مواد آنابولیک به دو زبان ساده و پیشرفته) است. زمان برای ورزشکاران بسیار مهم و حیاتی است. برخی از ورزشکاران بدون اطلاعات در برای رسیدن به اهداف خود راه‌های پرخطر و ممنوعه‌ای مثل دوپینگ را در پیش می‌گیرند. نویسنده کتابی جامع و دقیق را گرداوری کرده و خلاء اطلاعاتی در این زمینه را کاهش داده است.
در این کتاب که تالیف آن بیش از سه سال طول کشیده است به صورت جدول بندی شده، لیست کاملی از نام‌های تجاری و ژنریک تمامی داروهای پرمصرف در بین ورزشکاران (انفرادی و تیمی) گردآورری شده است و برای اولین بار در علوم داروشناسی ورزش، به تداخلات دارویی، شیوه صحیح تزریق دارو، تفسیر آزمایشات خونی، تشخیص داروهای اصلی از تقلبی، دوره‌بندی مصرف استروئیدهای آنابولیک و غیره به دو زبان ساده و پیشرفته پرداخته شده است. تمامی ورزشکاران و مربیان و متخصصان دو رشته تربیت‌بدنی و داروشناسی می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

کتاب فارماکولوژی ورزش و دوپینگ