کتاب بوی گرم شکوفه های بادام

Booye Garm-e Shokoofe-haye Badam
کد کتاب : 61001
شابک : 978-6000349943
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 16
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بوی گرم شکوفه های بادام اثر مجید قیصری

«بوی گرم شکوفه‌های بادام» دربردارنده یازده داستان کوتاه است که توسط مجید قیصری انتخاب و جمع‌آوری شده‌‌اند. هر کدام از داستان‌ها به زندگی و سیره پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) پرداخته و برخی از آن‌ها روایت‌های کوتاهی هستند از زندگی امروز ما. روایت‌هایی که تاریخ انقضا ندارند و تا امروز به شیوه‌های مختلف بارها آن‌ها را شنیده‌ایم.
در این کتاب داستان‌های برگزیده جشنواره خاتم منتشر شده‌اند. این جشنواره هر سال با محوریت حضرت رسول‌(ص) برگزار می‌شود و امسال هم ششمین دوره خود را پشت سر گذاشته است. قیصری از میان آثار منتخب جشنواره، تعدادی را به مرکز آفرینش‌های ادبی ارائه کرده و از بین آن‌ها یازده داستان نهایی و منتشر شدند.
در این کتاب داستان‌هایی از زهرا کاردانی، علی آرمین، فائضه غفارحدادی، محیا حلاجی، مرتضی فرجی، مهدیه جلالی، معصومه صفایی‌‎راد، فاطمه جعفری، نجیبه فیروزی، الهه طاهریان و مجید قیصری منتشر شده است.

کتاب بوی گرم شکوفه های بادام

مجید قیصری
مجید قیصری (زاده دی ماه ۱۳۴۵ در تهران) نویسنده معاصر ایرانی است.وی دانش‌آموخته رشته روانشناسی است. قیصری از سال ۱۳۷۲ داستان‌نویسی را آغاز کرده‌است.وی داور بخش داستان کوتاه و بلند بزرگسال یازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره بوده‌است. وی داور پنجمین دوره (۱۳۸۴) کتاب سال شهید حبیب غنی‌پور نیز بوده‌است. قیصری در دور سوم جایزه ادبی هفت اقلیم در سال ۱۳۹۲ در بخش رمان در کنار احمد آرام به داوری آثار راه یافته پرداخت. مجید قیصری داور بخش داستان جشن‌واره «قن...