کتاب قصه های 57

Ghesse-haye 57
(گزیده داستان های انقلاب)
کد کتاب : 61030
شابک : 978-6001216862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قصه های 57 اثر علی الله سلیمی

در مجموع همه آثاری که از سال های نزدیک به انقلاب تا امروز منتشر شده اند، ادبیات انقلاب را شکل می دهند. برخی از این آثار فقط به انقلاب توجه کرده اند، اما آثار دیگری هم وجود دارند که هم فضای انقلاب را در بر گرفته اند و هم شخصیت داستانی آنها آرمان های بلند انقلابی دارد.
در این کتاب گزیدهای از آثار برتر نویسندگان مختلف در طول بیش از سه دهه گردآوری شده است که یکی از ویژگی های بارز آن کنار هم قرار گرفتن نمونه آثار نویسندگانی از سه نسل متفاوت، دهه های شصت و هفتاد و هشتاد، است. دراین کتاب 35 داستان کوتاه به نام های: من و محسن، آش پشت پا، گاردی ها، لطفا پیغام خود رابگذارید، فصل خوب خرمالو، رد هواپیمای امام، چقدر حرف نمی زد، سه شنبه خیس، هفده به علاوه سه، عاشقانه های سپید، رویا، سرباز سفید، شرکت در یک قتل دسته جمعی، این روزها درخانه را باز می گذارم، آرایشگاه فرح و... گردآوری شده است.

کتاب قصه های 57

علی الله سلیمی
علی الله سلیمی، متولد۶ فروردین ماه سال ۱۳۴۷ در روستای «توپ قره» از توابع شهرستان خدابنده، در استان زنجان است. وی در سال های پایانی دهه هفتاد با شرکت در کلاس های داستان نویسی حوزه هنری وارد جرگه نویسندگی شد و داستان های اولیه او، در نشریات ادبی آن زمان به چاپ رسید. اولین مجموعه داستان مستقل وی با عنوان« زنی شبیه حوا» در سال ۱۳۸۴ توسط نشر قو در تهران چاپ و منتشر شده است. دومین مجموعه داستان او با عنوان« باران جنوب» در سال ۱۳۸۷ از نامزدهای دریافت جایزه ادبی شه...