کتاب کلمات جادویی

Magic Words and How to Use Them
(چگونه از آنها استفاده کنیم)
کد کتاب : 61203
مترجم :
شابک : 978-6227857009
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کلمات جادویی اثر جنیوبو دیویس

به راحتی می‌توانید جادوگر باشید! تنها چیزی که لازم دارید تلاش و تمرین فراوان است.
جنیویو دیویس (Genevieve Davis) کتاب کلمات جادویی (Magic Words and How to Use Them) را در سال 2020 منتشر کرد و در آن از چگونگی استفاده از قانون طلایی جذب سخن گفته است. او باور دارد کلماتی که به کار می‌بریم می‌توانند انرژی‌بخش باشند و باید بتوانیم به جا از آن‌ها استفاده کنیم؛ زیرا به‌کارگیری صحیح آن‌ها می‌تواند افکار منفی را دور و افکار مثبت را جایگزین نماید.
در بخش نسبتا مفصلی که نویسنده در اوایل کتاب درباره خودش می‌گوید، با حال و هوای زندگی مشقت‌بار او آشنا می‌شویم. این مقدمه برای شروع کتابی که ادعاهای بزرگی را مطرح می‌کند خوب و حتی شاید بتوان گفت ضروری است. زیرا باور به اینکه با قدرت کلمات و تغییر الگوی فکری می‌توانید زندگی‌تان را متحول کنید کمی غیرواقعی به نظر آید و اینگونه قضاوت شود که نویسنده این مطالب از یک رفاه نسبی و وضعیت خوب اجتماعی برخوردار است و سپس این سخنان را می‌گوید. اما حقیقتا این گونه نیست. جنیویو دیویس سخت‌ترین و تلخ‌ترین روزها را با مدد همین جادوی کلمات گذراند!
شما در این کتاب کاربرد صحیح کلمات جادویی را فرا خواهید گرفت. یک سبک زندگی موثر برای ایجاد تحولی شگرف در هر حوزه‌ای که تصورش را می‌کنید. جالب‌تر اینکه جنیویو دیویس خود پیوسته از این قانون در زندگی‌اش بهره می‌گیرد. دیویس صراحتا اعلام می‌دارد که اعتقاد به جادو وی را کمک کرد تا در راه موفقیت، خودسازی و خودآگاهی قدم بردارد.

کتاب کلمات جادویی

جنیوبو دیویس
وقتی بچه بودم می توانستم جادو انجام دهم. من احساس قدرت، اعتماد به نفس، جاودانگی، با حسی از خوبی، مثبت بودن و قدرت ذاتی برای تأثیرگذاری بر همه چیز در اطرافم داشتم. در مقطعی، و برای 30 سال آینده، من همه چیز را در مورد سحر و جادو فراموش کردم. یادم رفت چطوری انجامش بدمو زندگی من کسل کننده، فقیرانه و معمولی شد.اکنون که بار دیگر آتش سحر و جادو را دوباره شعله ور کرده ام، با موفقیت از آن استفاده کرده ام تا کل زندگی ام را به شکلی تقریبا معجزه آسا بچرخانم. در کتاب هایم به شما نشان می دهم که چگونه همین ...