کتاب آسمانی از جادو

A Sky of Spells
حلقه ی ساحران (کتاب نهم)
کد کتاب : 61223
مترجم :
شابک : 978-6226651561
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آسمانی از جادو اثر مورگان رایس

سرانجام با خروج امپراتوری از حلقه، گوئندولین به عنوان ملکه جدید، قدرت خود را صرف متحد کردن دو خاندان مک گیل و مک کلاود می کند. و دست به کار بازسازی سرزمین، ارتش و لژیون می شود.
رابطه ثور با خواهرش صمیمی تر شده و هنگامی که همه در حلقه مستقر می شوند، او مهم ترین سفر زندگی خود را آغاز می کند؛ سفری به قصد یافتن مادری مرموز و بی نشان که در سرزمینی دوردست سکنا دارد. سفری برای نورتاباندن به هویت حقیقی اش. سفری که خطر در پیش بینی نشده ترین گوشه ها و لحظه های آن کمین کرده، و هر اتفاق و آدمی ممکن است بزرگترین مصیبت ها را همراه داشته باشد. آسمانی از جادو با ساخت جهانی پیچیده، شخصیت پردازی های حماسی و روابطی عاشقانه و گاه سرشار از فتنه و دسیسه و مصلحت های سیاسی، داستانی برای ما خلق می کند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

کتاب آسمانی از جادو

مورگان رایس
مورگان رایس نویسنده خود رمان های فانتزی و علمی تخیلی است که در سال 2011 اظهار داشت علاقه ای به پیگیری نشر سنتی برای رمان های بزرگسال جوان خود ندارد.در سال 2013، سه کتاب اول از مجموعه حلقه جادوگر در میان پرفروش ترین کتابهای Amazon.com قرار گرفتند: A Quest of Heroes در رتبه یازدهم، March of Kings در رتبه 14 ، و A Feast of Dragons (در واقع یک سرنوشت اژدها) بیست و هفتم در گروه کودکان / نوجوانان / جوانان-بزرگسالان.در سال 2015، یک Quest of Heroes در مجموعه جعبه Fierce با قرائت های فانتزی بالا گنجان...