کتاب مرگ و زندگی

Life and Death: Twilight Reimagined
(نمایی نو از رمان گرگ و میش در دهمین سال تدوین)
کد کتاب : 61412
مترجم :
شابک : 978-6003748866
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 472
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مرگ و زندگی اثر استفنی مه یر

برای طرفداران پدیده جهانی گرگ و میش، تجدیدنظر جسورانه ای از رمان استفنی مایر است که داستان عشق کلاسیک را روایت می کند، اما در دنیایی که جنسیت شخصیت ها برعکس است.
برای هر داستانی، دو جنبه وجود دارد . . .
شما بلا و ادوارد را می شناسید، حالا باو و ادیث را بشناسید.
هنگامی که بوفور سوان به شهر غم انگیز فورکز نقل مکان می کند و با ادیث کالن مرموز و جذاب ملاقات می کند، زندگی او چرخشی هیجان انگیز و وحشتناک می گیرد. ادیته با پوست چینی، چشمان طلایی، صدای مسحورکننده و هدایای ماوراء طبیعی، مقاومت ناپذیر و معمایی است.
چیزی که بو متوجه نمی شود این است که هر چه بیشتر به او نزدیک شود، بیشتر خود و اطرافیانش را در معرض خطر قرار می دهد. و شاید برای برگشتن خیلی دیر باشد. . .
با پیش‌گفتار و پس‌گفتار استفنی مایر، این بازتفکر قانع‌کننده داستان عشق نمادین برای طرفداران گرگ و میش ضروری است.
این مجموعه به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و یو‌اس‌ای تودی، مجله تایم بهترین کتاب بزرگسالان جوان در تمام دوران، بهترین رمان نوجوانان NPR و انتخاب سردبیر نیویورک تایمز مورد تحسین قرار گرفته است. گرگ و میش که از اولین انتشار خود میلیون ها خواننده را مجذوب خود کرده است، به یک کلاسیک مدرن تبدیل شده است و خوانندگان را مشتاق مطالب بیشتر می کند.

کتاب مرگ و زندگی

استفنی مه یر
استفنی مه یر با نام اصلی استفنی مورگان، زاده ی ۲۴ دسامبر ۱۹۷۳، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است که بیشتر به خاطر نگارش مجموعه ی شفق مشهور است.قبل از فارغ التحصیلی، مه یر دوباره با دوست دوران کودکی خود کریستیئن (ملقب به پانچو) آشنا شد و در سال ۱۹۹۴، در ۲۱ سالگی با او ازدواج کرد. آن ها صاحب سه فرزند پسر با نام های گبی، ست و الی شدند. بعد از فارغ التحصیلی در رشته ی ادبیات انگلیسی از دانشگاه بریگهم یانگ در سال ۱۹۹۷، مه یر تصمیم گرفت خانم خانه دار شود و فرزندان خود را بزرگ کند.در سال ۲۰۰۳، هنگا...