کتاب سه اثر از کاترین پاندر

collection of works
کد کتاب : 6144
مترجم :
شابک : 978-9646973527
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1950
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سه اثر از کاترین پاندر اثر کاترین پاندر

. اثری که می تواند قوانینی جذاب را به شما یادآور شود و زندگی زیبایی را برایتان به ارمغان آورد، کتاب حاضر راهنمایی است برای درمان درد هایتان، یادآوری است از قدرت بیکران ذهنتان و بیانگر راهکارهایی است که موفقیت و کامیابی را به سویتان روانه می سازد. مطالبی ساده، ارزشمند و کارآمد که شما را از زندگی کسالت باری که در آن گرفتار آمده اید رهایی می بخشد و عشق، ثروت و پیروزی را توشه راهتان می سازد.

کتاب سه اثر از کاترین پاندر

کاترین پاندر
کاترین پاندر، زاده ی 14 فوریه ی 1927، فعال مذهبی و نویسنده ی آمریکایی است.پاندر پس از تحصیل در رشته ی تجارت، به دانشکده ی یونیتی مینیسترال رفت در سال 1956 با گرفتن مدرک در رشته ی تعلیم و تربیت فارغ التحصیل شد. او اولین کتاب خود را در اوایل دهه ی 1960 در آلاباما نوشت. پاندر سپس ازدواج کرد و به همراه همسرش به جنوب غرب ایالات متحده رفت. او پس از مرگ همسرش به سن آنتونیو رفت و به نوشتن کتاب ادامه داد
قسمت هایی از کتاب سه اثر از کاترین پاندر (لذت متن)
یکی از بزرگترین رموز شفا، حمد و مدح و سپاسگزاری- درست زمانی است که بیماری شما رو به وخامت است. این حمد و ثنا در سلامت شما موثر است که باورکردنی نیست، در واقع آن چیزی را که شما می ستایید، می افزایید. با این کار نیروی زندگی که در اتم های جسمتان در بند کشیده شده است را رها و آزاد می کنید. تشویق و قدردانی کردن در زندگی قادر خواهد بود که تندرستی و ظاهر انسان را دگرگون کند. زمانی که فکر و کلام انسان لبریز از شکر کردن و ستایش باشد و در آن نشانی از ملامت و سرزنش نباشد بی شک سلامتی و شادابی نیز افزایش می یابد و شما می توانید آن را تجربه کنید.