کتاب بچه محل موزیسین ها 1

Bache Mahale Musicians
(من ارگ نواز باخ هستم)
کد کتاب : 61442
شابک : 978-6222043469
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه محل موزیسین ها 1 اثر محمدرضا مرزوقی

بابک بعد از هفت سال رفتن به کلاس موسیقی می‌خواهد رهبر ارکستر سمفونیک تهران شود. اما چون سنش کم است، به هر سالن موسیقی‌ای برای اجرا می‌رود او را به بیرون شوت می‌کنند. تا اینکه یک روز با خواهرش باران در راه خانه به مرد کولی دست‌فروشی برمی‌خورند که با سنتور آهنگی از بتهوون می‌نوازد. مرد کولی در بساطش جعبه‌ی موسیقی‌ای دارد که جادویی است و با هر بار کوک‌شدن ماجرایی تازه سر راه بابک و باران قرار می‌دهد.
بابک و باران با جادوی این جعبه به خانه‌ی یوهان سباستین باخ می‌روند و از دیدن خانواده‌ی پر جمعیت او شگفت‌زده می‌شوند. اما باخ فقط پدر یک خانواده‌ی پرجمعیت نیست، او پدر موسیقی کلاسیک و بزرگ‌ترین نوازنده‌ی ارگ است. مهم‌تر اینکه اهل سفر و ماجراجویی است. بابک و باران نیز در این ماجراجویی‌ها با او هم‌سفر می‌شوند.

کتاب بچه محل موزیسین ها 1

محمدرضا مرزوقی
محمد رضا مرزوقی در سال 1355 متولد شد. عاتکه عنوان اولین کتاب اوست که در سال 1380 توسط نشر روشنگران به چاپ رسید. رمان دیگرش به نام تل عاشقون با همکاری نشر افق، و رمان های پسین شوم و بارداری بی هنگام آقای میم با همکاری نشر روشنگران منتشر شد. او در این سال ها جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با محیط زیست نیز داستان هایی نوشته که برخی از آن ها توسط نشر امیرکبیر به چاپ رسیده اند.فیلمنامه نویسی و فیلم سازی مستند از فعالیت های دیگر محمد رضا مرزوقی است.