کتاب دختری که مزرعه را نجات داد

The red bicycle
(بچه های اطراف جهان،بورکینافاسو)
کد کتاب : 61530
مترجم :
شابک : 978-6229878613
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب دختری که مزرعه را نجات داد اثر جود ایزابلا

کتاب « دختری که مزرعه را نجات داد» (بچه های اطراف جهان،بورکینافاسو) نوشته « جود ایزابلا» توسط نشر اطراف منتشر شده است.
در این کتاب تصویری غیرداستانی منحصربه‌فرد، شخصیت اصلی دوچرخه‌ای است که زندگی خود را مانند بسیاری از دوچرخه‌ها در آمریکای شمالی آغاز می‌کند و مالک و سوار آن یک پسر جوان است. پسر، لئو، دوچرخه‌اش را آنقدر ارزشمند می‌داند که نامی به آن می‌دهد. بنام بیگ رد. اما در نهایت لئو از بیگ رد بزرگتر می شود و اینجاست که داستان دوچرخه از حالت روزمره تغییر می کند، زیرا لئو تصمیم می گیرد آن را به سازمانی اهدا کند که دوچرخه ها را به آفریقا می فرستد. بیگ رد به بورکینافاسو در غرب آفریقا فرستاده می‌شود، جایی که با آلیستا خانه‌ای پیدا می‌کند که از آن برای دسترسی سریع‌تر به مزرعه سورگوم خانواده‌اش و به بازار استفاده می‌کند. سپس..

این کتاب یک انتخاب عالی برای کلاس های مطالعات فرهنگی است. نویسنده جود ایزابلا چندین پیشنهاد فوق‌العاده در پشت کتاب برای پروژه‌های بزرگ و کوچک ارائه کرده است، در حالی که یک نقشه مسافتی را که دوچرخه در اقیانوس اطلس طی کرده است نشان می‌دهد. کار هنری سیمون شین، تصویرگر برنده جایزه، که به صورت دیجیتالی ساخته شده است، شامل تصاویری خاطره انگیز از جوامع آلیستا و هاریداتا در روستاهای آفریقا است که مقایسه واضحی بین زندگی لئو و زندگی آنها ایجاد می کند.

کتاب دختری که مزرعه را نجات داد

جود ایزابلا
جود ایزابلا زمانی که سردبیر مجله Canada's Science Magazine for Kids بود، شروع به نوشتن کتاب‌های کودکان کرد. الهام‌بخش داستان‌های او بیشتر از توجه به چیزهایی است که او را می‌خنداند و چیزهایی که او را عصبانی می‌کند.جود همچنین روزنامه‌نگار است.ساکن ویکتوریا، بریتیش کلمبیا است، با شوهرش، آهنگساز توبین استوکس، حیوان خوانگیش که یک راکون است و گروه کوچکی از آهوها که هر تابستان باغ را چرا می‌کنند، زندگی می‌کند. وقتی جود در حال نوشتن یا مصاحبه نیست، حتمن در حال ...
نکوداشت های کتاب دختری که مزرعه را نجات داد
..offers multiple access points and opportunities for critical literacy lessons and dialogue focusing on equity and critical and responsible citizenship.
.. نقاط دسترسی و فرصت های متعددی را برای درس های سواد انتقادی و گفتگو با تمرکز بر برابری و شهروندی انتقادی و مسئولانه ارائه می دهد.
ETFO Voice

قسمت هایی از کتاب دختری که مزرعه را نجات داد (لذت متن)