کتاب کتابی برای افراد سختکوش

The Book for People Who Do Too Much
کد کتاب : 61635
مترجم :
شابک : 978-6003741355
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتابی برای افراد سختکوش اثر بردلی ترور گریو

سخت کوشی هرگز کسی را نکشت. این اعتقاد، ملت بزرگ ما را ساخت و آن را به ابرقدرت پر ستاره تبدیل کرد. اما بردلی ترور گریو (BTG) از ما می خواهد که بدانیم چه زمانی کافی است! کتاب به ما یادآوری می کند که در واقع، سخت کوشی باعث کشته شدن تعداد زیادی از مردم شده است. همچنین باعث پیری زودرس، طاسی ناخوشایند و سوء هاضمه انفجاری شده است و مسئول بسیاری از اظهارات مد بسیار مشکوک است.
بسیاری از مردم خود را فراتر از حد معقول می کشند تا کارهای بیشتری انجام دهند.
« کتابی برای افراد سختکوش» با ترکیب علامت تجاری خود از عکس های حیوانات جذاب، طنز ملایم و بینش های گرانبها، ما را ترغیب می کند که شجاعت نه گفتن را داشته باشیم و یاد بگیریم که از این کلمه دو حرفی رهایی بخش به گونه ای استفاده کنیم که سرگرم کننده و نیرومند باشد، اما هرگز توهین آمیز نباشد. . نه گفتن می تواند خودخواهانه به نظر برسد، اما با صرفه جویی در زمان برای لذت بردن از زندگی و دنبال کردن علایق واقعی خود، در نهایت چیزهای بیشتری از خود خواهیم داشت تا با کسانی که برایمان خاص هستند به اشتراک بگذاریم.

کتاب کتابی برای افراد سختکوش

بردلی ترور گریو
بردلی ترور گریو (زاده ۲۲ فوریه ۱۹۷۰) نویسنده استرالیایی است. او 24 کتاب نوشته است که به 27 زبان مختلف ترجمه شده اند و در 115 کشور مختلف به فروش رسیده اند که تعدادی از آنها در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار گرفته اند. آثار گریو جوایز متعددی را در سراسر جهان دریافت کرده و بیش از 25 میلیون نسخه فروخته است. او بیشتر در تاسمانی، آلاسکا و کالیفرنیا زندگی می کند.