کتاب موفقیت در قلمرو شماست

Success Is in Your Sphere
استفاده از قدرت روابط برای موفقیت در زندگی و کسب و کار
  • 25 % تخفیف
    189,000 | 141,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هورمزد هورمزد
    نویسنده:
کد کتاب : 61830
مترجم : مهسا سلطانی
شابک : 978-6227251418
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب موفقیت در قلمرو شماست اثر زوی بند

کتاب موفقیت در قلمرو شماست نوشتۀ زوی بند با ترجمۀ مهسا سلطانی توسط نشر هورمزد منتشر شده است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که قید شغل کارمندی را زده‌اند و به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند یا کسب‌وکارشان را به‌تازگی آغاز کرده‌اند، به‌طور حتم با نگرانی‌ها و چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اید. مهمترین نگرانی‌ به مشتریان مربوط می‌شود. اینکه چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه مشتریانمان را حفظ کنیم؟ چه کاری انجام دهیم تا توسط مشتریانمان معرفی شویم؟ کدام مشتری برایمان سودمند است؟

با ترجمۀ مهسا سلطانی توسط نشر هورمزد منتشر شده است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که قید شغل کارمندی را زده‌اند و به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستند یا کسب‌وکارشان را به‌تازگی آغاز کرده‌اند، به‌طور حتم با نگرانی‌ها و چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اید. مهمترین نگرانی‌ به مشتریان مربوط می‌شود. اینکه چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه مشتریانمان را حفظ کنیم؟ چه کاری انجام دهیم تا توسط مشتریانمان معرفی شویم؟ کدام مشتری برایمان سودمند است؟

پاسخ همۀ این پرسش‌ها در قلمروی روابط ما نهفته است. صرف‌نظر از ارائۀ خدمات باکیفیت و مناسب، روابط نیز در شکل‌گیری و پیشرفت کسب‌وکار ما نقشی به‌سزا ایفا می‌کنند. همۀ ما در طول زندگی با افراد زیادی آشنا می‌شویم که این آشنایی‌ها در بعضی از مواقع به ایجاد روابط بسیار قوی می‌انجامد و گاهی نیز روابط ایجادشده اهمیت چندانی برایمان پیدا نمی‌کند.

آیا همۀ این روابط سودمند هستند؟ آیا از این روابط می‌توان در حوزۀ کسب‌وکار خود نیز بهره برد؟ بله، می‌توان از روابط خود به فراخور کار و نیاز آن‌ها استفاده کرد اما برای این کار به راهبردی نیاز داریم تا ما را در مسیر تحقق هدفمان یاری رساند.

کتاب موفقیت در قلمرو شماست

قسمت هایی از کتاب موفقیت در قلمرو شماست (لذت متن)
داشتن نوعی از روابط حرفه ای، که به کسب وکار موفق تر، شغل بهتر و حساب بانکی پرتر منجر شود؛ برای شما اهمیت دارد. این روابط شاید از آن دسته روابطی باشند که هدف اصلیشان معامله است (در نظر دارید که در نهایت یک یا دو قرارداد با آن ها ببندید) یا به نفع موقعیت فعلی شما است (مشتری های فعلی، منابع ارجاعی، فروشندگان) یا می خواهید جزء مادام العمر هویت حرفه ای شما شود. مهم این است که ارتباط با این افراد منافع آشکاری داشته باشد. رویکردها، مقاصد و روش های بسیار متفاوتی وجود دارد. می توانید بخاطر نفس بخشندگی بخشنده باشید. می توانید در جایی که موفقیت شما در گرو ارتباط میان افراد است، یک عامل ارتباطی باشید. شاید هم شما با جمعی از افراد هم فکر احاطه شده اید تا به پیشبرد خود کمک کنید.

این کتاب نه در زمینۀ فروش و قرارداد بستن است، نه در زمینۀ ارتباط سازی و نحوۀ کار در یک اتاق و نه ادعا می کند که تنها منبع موردقبول بازاریابی رابطه ای به شمار می رود. قرار نیست که این کتاب را متعصبانه دنبال کنید. در عوض، به گونه ای رفتار کنید که اطلاعات این کتاب همانند دستور پختی غنی از همۀ مواد لازم است و شما سرآشپز راهبرد خود هستید. ما به عمد به دنبال افراد مشهور یا انسان های بسیار موفق نرفته ایم. در عوض، با افراد متخصصی روبه رو می شویم که هر روز در پرمسئولیت ترین سمت مشغول به کار هستند، کسانی که به ابعاد متنوع بازاریابی رابطه ای در فعالیت های روزانۀ خود فائق آمده اند.