کتاب سکوت

The Silence
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: وال وال
    نویسنده:
کد کتاب : 61946
مترجم :
شابک : 978-6229750520
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سکوت اثر دان دلیلو

سکوت رمان کوتاهی از دان دلیلو است. این کتاب توسط Scribner در 20 اکتبر 2020 منتشر شد. نسخه‌ای از کتاب صوتی در همان روز منتشر شد که توسط لوری اندرسون، جرمی باب، مارین ایرلند، رابین مایلز، جی او سندرز و مایکل استهلبرگ روایت می‌شد.
در سال 2022، در شب سوپربول، جیم کریپس و همسرش تسا برنز در حال پرواز از پاریس به خانه خود در نیوآرک، نیوجرسی هستند که هواپیمای آنها سقوط می کند. در آپارتمان خود در منهتن، زوج متاهل دایان لوکاس و مکس استنر منتظر حضور جیم و تسا به مهمانی سوپربول خود هستند. مارتین دکر، یکی از دانشجویان سابق فیزیک دایان، تنها مهمانی است که وارد شده است. ناگهان سیستم های فناوری جهان تاریک می شوند....
از یکی از خیره کننده ترین و ضروری ترین صداها در داستان های آمریکایی، رمانی به موقع و قانع کننده که در آینده ای نزدیک درباره پنج نفر در یک آپارتمان در منهتن دور هم جمع شده اند، در بحبوحه یک رویداد فاجعه بار.

دون دلیلو این رمان را تنها چند هفته قبل از ظهور کووید-19 به پایان رساند. سکوت داستان یک رویداد فاجعه بار متفاوت است. طنین های آن آرامشی مرموز را ارائه می دهد.

کتاب سکوت

دان دلیلو
دان دلیلو (انگلیسی: Don DeLillo؛ زاده ی ۲۰ نوامبر ۱۹۳۶) نویسنده، نمایش نامه نویس، فیلم نامه نویس، پدیدآور و رمان نویس اهل ایالات متحده آمریکا است.«دان دلیلو» در یک خانواده ی کاتولیک ایتالیایی طبقه ی کارگر به دنیا آمد. در نوجوانی علاقه ی چندانی به نوشتن نداشت. او تابستان ها به عنوان پارکبان ، ساعت ها وقت خود را صرف راهنمایی و پارک ماشین ها می کرد. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه «فوردهام» در «برونکس» با مدرک لیسانس در رشته ی هنرهای ارتباطی در سال 1958 به حرفه ی آگهی نویسی روی آورد. وی بارها شغل...
قسمت هایی از کتاب سکوت (لذت متن)
«تصویری قدرتمند از وضعیت یک گروه که حادثه ای هولناک آنان را گرد هم آورده است.» ـــ نیویورکر «توصیف شور و حال لحظات از قابلیت های دلیل است و به نبوغش میدان می دهد.» ـــ نیویورک تایمز فکرش را بکنید: میلیون ها صفحۀ خالی تلویزیون. تصوّرش را بکنید: گوشی تلفن های از کار افتاده. چه بر سر آدم هایی می آید که زار و زندگی شان توی گوشی هایشان است؟ توی آینه نگاه می کنم و نمی دانم به کی نگاه می کنم. صورت توی آینه هم به من نگاه می کند ولی انگار صورت من نیست. ولی اصلا چرا باید چیزی را بازتاب بدهد؟ آیا آینه سطحی بازتاب دهنده است؟ و آن صورت همان صورتی است که همه می بینند؟ یا چیزی یا کسی است که من خودم ساخته ام؟ آیا این دارویی که مصرف می کنم آن خود دیگرم را توی آینه نمایان می کند؟ با علاقه به صورتم نگاه می کنم. علاقه و نوعی سردرگمی. آیا افراد دیگر تابه حال چنین تجربه ای داشته اند؟ این صورت های ما. وقتی آنها توی خیابان راه می روند و به هم نگاه می کنند چه می بینند؟ من هم همان چیز را می بینم؟ تمام زندگی هایمان، تمام این نگاه کردن ها. افراد نگاه می کنند، ولی چه می بینند؟