کتاب ترس

Fear : essential wisdom for getting through the storm
خرد لازم برای عبور از طوفان
کد کتاب : 62006
مترجم :
شابک : 978-6222542009
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

ترس
Fear
خرد ضروری برای گذشتن از طوفان ها
کد کتاب : 100875
مترجم :
شابک : 978-6227584332
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترس اثر تیچ نات هان

ترس طبیعی ترین حسی است که از زمان تولد در انسان شکل می گیرد و می توان رد پای آن را در تک تک لحظه های شاد و غمگین زندگی دید، این کتاب به ما می آموزد این حس غریزی را مدیریت کنیم و کنترل زندگی مان را از دست آن بیرون بیاوریم، در این کتاب تیک نات هان، معلم با استعدادی که زمانی نامزد جایزه‌ی نوبل صلح شده ریشه‌ی ترس های ما را بررسی می کند و با کلماتی بسیاری صمیمی، مهربان و آرام راهنمای راهبردی قدرتمندی برای غلبه بر آن ها در اخیارمان می کذارد.

با خواندن ترس، خرد لازم برای عبور از طوفان، در سفری معنوی، با کودک درونمان صحبت می کنیم، ریشه های ترس را می شناسیم و می آموزیم که آن را در آغوش بگیریم، با انجام تمرین های عملی این کتاب، نه تنها می توانیم احساسات چالش برانگیز خود را مدیریت کنیم، بلکه می توانیم ظرفیت تعادل و شادی را بازیابی کرده و هر روز از آنچه در اطرافمان می گذرد احساس خوشبختی و رضایت مندی کنیم.

اگر به تازگی عزیزی را از دست داده اید، اگر در دنیای پر تلاطم امروز درگیر نگرانی های شغلی هستید و یا در رابطه ای ناسالم به سر می برید که می ترسید آن را ترک کنید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنیم، این کتاب دعوتی است به سرزمین شگفت انگیز درون که شما را از هیاهوی اطراف می رهاند و فرصتی است برای کاهش نگرانی ها، در آغوزش گرفتن ترس ها و رسیدن به صلح درونی.

کتاب ترس

تیچ نات هان
تیچ نات هان، نویسنده، شاعر، پژوهشگر نامدار جهانی و راهب بودایی ذن، در اجتماعی رهبانی که در فرانسه بنیان نهاده زندگی می کند. وی که نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز به نام خشم، اثر کلاسیک معجزه تمرکز حواس، و کتاب های بی شمار دیگری است، کارگاه های عمومی در سراسر جهان برگزار می کند و عزلتگاه های برقراری صلح با کهنه سربازان را هدایت می کند. وی در سال ۱۹۶۷ نامزد جایزه صلح نوبل شد.رهبر معنوی بوداییان
قسمت هایی از کتاب ترس (لذت متن)
اکثر ا زندگی مملو از لحضات شگفت انگیز و دشوار را تجربه کرده ایم. اما حتی زمانی که غرق در لذت هستیم، ترسی در پس این شادی نهفته است. می تترسیم این لحظه تمام شود

تنها را ه فرونشاندن ترس و رسیدن به شادی واقعی این است که بپذیریم این ترس وجود دارد و با دقت منبع آن را بررسی کنیم.